וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הג'וב הנועז והשערורייתי החדש של כוכבת "ילד פוגש עולם"

16.10.2019 / 0:47

כוכבת "ילד פוגש עולם", מייטלנד וורד (רייצ'ל), חשפה באינסטגרם את הקריירה החדשה שלה כשחקנית בסרטים למבוגרים בלבד: "לא ידעתי שסרט פורנו יכול להיות כזה איכותי"

Maitland Ward {Instagram}

בסרטון - ככה נראית היום מייטלנד וורד, מכוכבות הסדרה "ילד פוגש עולם"

מייטלנד וורד, כוכבת הסדרה "ילד פוגש עולם", עזבה את הקריירה הארוכה שלה ככוכבת נוער כדי לעבור לעולם המבוגרים - כשהיא מככבת בסרט פורנו באורך מלא. השחקנית בת ה-42, שגילמה בשנים 1998-99 את הנערה המתוקה והחייכנית רייצ'ל קימברלי מקוויגר בסדרה הקומית לכל המשפחה "ילד פוגש עולם" והופיעה גם בסדרות כמו "שפץ ביתך", "חוקי המשחק", "היפים והאמיצים" ובסרט הקומדיה "לבנבנות" - הפתיעה את 680 אלף המעריצים שלה באינסטגרם כשחשפה בפניהם כי התפקיד הקולנועי הבא שלה יהיה בסרט פורנו בשם "דרייב". היא הסבירה שהרגישה שזה הצעד הנכון בשבילה לעבור מעולם הנוער לעולם המבוגרים בלבד: "הרגשתי שזה הזמן לעבור הלאה. קיבלתי פנייה לככב בסרט ואחרי שנחשפתי לתסריט חשבתי לעצמי 'וואו, לא ידעתי שעולם הפורנו יכול להיות כזה איכותי'. זה כתוב ממש ממש טוב. יש בזה המון תוכן והדמות שלי שונה מאוד מכל מה שעשיתי עד היום".

בשיחה עם Touch Weekly, הסבירה הכוכבת הג'ינג'ית שמפרסמת על בסיס שבועי תמונות פרובוקטיביות שלה באינסטגרם, שהיא שקלה מזה זמן רב להיכנס לעולם הפורנו. "הרגשתי מוכנה. זה לא שתמיד רציתי לעשות את זה, אבל הבנתי שאני צריכה לעשות את זה. אני באמת מאמינה שאפשר לשלב בין תוכן איכותי לסצינות מין לוהטות - ואני ממש רוצה את זה".

כך היא הייתה נראית לפני 20 שנה:

מייטלנד וורד ב"ילד פוגש עולם". צילום מסך
מייטלנד וורד ב"ילד פוגש עולם"/צילום מסך

וככה היא נראית היום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully