וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חושף: לנשים כדאי לזייף במיטה - למענן

24.9.2019 / 0:16

אמרו לכן שאתן לא צריכות לזייף במהלך האקט כדי לרצות את הפרטנר שלכם? מחקר חדש מוכיח שזיוף הוא דווקא דבר הכרחי שעשוי לסייע לכן להגיע לקליימקס איתי

פרוייקט האו - ככה נראים פרצופים של נשים בזמן אורגזמה/מתוך העמוד הרשמי של מרכוס אלברטי, עריכה: יוסי אלטר

"פייק איט טיל יו מייק איט" היא גולת הכותרת במחקר האורגזמות הטרי של אוניברסיטת טקסס. המחקר החדש קובע שעל אף האמונה הרווחת כי זיוף אורגזמות אינו דבר יעיל - הוא למעשה בהחלט כזה. נשים מזייפות אורגזמה לעיתים קרובות כדי לחמוק מסקס גרוע, אולם זיוף אורגזמות למעשה עשוי לשפר את חיי המין שלכן ולהעלות את סיכוייכן להגיע לאורגזמה אמיתית בתכיפות גבוהה יותר, טוענים החוקרים.

המחקר, בו השתתפו 998 נשים בגילאי 18-29, טוען שיש גם הבדלים הנוגעים למטרה עבורה נשים מזייפות אורגזמה. אלה שעושות את זה רק כדי לרצות את בן זוגם, יגיעו לסיפוק מיני אמיתי לעיתים רחוקות יותר, בעוד נשים שעושות את זה כדי לגרות את עצמן ולנסות להגיע לאורגזמה אמיתית - יגיעו לאחת כזאת לעיתים קרובות יותר, גם אם מדי פעם ייאלצו לזייף. החוקרים יוצאים נגד האמונה הסוברת שזיוף אורגזמות פוגע בחיי המין, "הפעולות שנשים מבצעות לקראת אורגזמה, אם זה בתזוזה, במגע, ברעשים ובנשימות המהירות למעשה תורמות לגירוי, גם אם תוצאתן לא תמיד באורגזמה אמיתית", נכתב במחקר.

ג'ניפר אניסטון  חווה אורגזמה בסרט "ברוס הגדול מכולם". gg_2
תזייפי אם צריך - בסוף זה יעבוד/gg_2
  • עוד באותו נושא:
  • אורגזמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully