וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן צפוי להודיע: ישראל ביתנו לא תמליץ על מועמד להרכבת הממשלה

22.9.2019 / 12:06

לוואלה! NEWS נודע כי ישראל ביתנו, שצפויה להתכנס היום כדי לקבל החלטה סופית, לא תמליץ לנשיא על גנץ או על נתניהו כמועמדה לקבלת המנדט להקמת ממשלה. בשבוע שעבר הסבירו גורמים במפלגה כי החלטה כזו עשויה להתקבל אם אף מועמד לא יתחייב להקים ממשלת אחדות ליברלית

צילום: רוני כנפו ויותם רונן, עריכה: שאול אדם

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן צפוי להודיע אחר הצהריים (ראשון) כי סיעתו לא תמליץ הערב אצל נשיא המדינה על אף אחד מהמועמדים להרכבת הממשלה הבאה - כך נודע לוואלה! NEWS. בישראל ביתנו מסרו בתגובה: "אין שום החלטה סופית, נדון בנושא בישיבת הסיעה". בשבוע שעבר הסבירו גורמים במפלגה כי החלטה כזו עשויה להתקבל אם ואף אחד מהמועמדים לא יתחייב להקים ממשלת אחדות ליברלית עם הליכוד, כחול לבן וישראל ביתנו.

המפלגה תקיים מסיבת עיתונאים ובה היא צפויה להכריז על החלטתה בנושא, כאשר בהמשך הערב יגיעו חבריה לנשיא ריבלין ויודיעו לו על החלטתם.

אביגדור ליברמן במהלך מסע"ת של ישראל ביתנו, בית סוקולב, תל אביב 30 במאי 2019. ראובן קסטרו
הסיעה תכריז היום על החלטתה. ליברמן/ראובן קסטרו

ביום שישי כתב ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו כי לא קיים סיכום כלשהו בינו לבין יו"ר כחול לבן, בני גנץ, וכי מפלגתו יודעת להסתדר גם באופוזיציה וגם בקואליציה. עוד אמר ליברמן כי הוא לא שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וגם לא עם גנץ, והדגיש כי לא יתפשר על נושאים של דת ומדינה. פוסט ההבהרה הגיע לאחר שלטענת ליברמן, שמע בתקשורת כי כחול לבן הודיעה שסיכמה עם ישראל ביתנו שלא תקים ממשלה בלעדיהם.

"שמעתי בתקשורת ש"כחול לבן" הודיעה שסיכמה עם 'ישראל ביתנו' שלא תוקם ממשלה בלעדינו. דבר ראשון, סיכום מן הסוג הזה לא קיים. דבר שני, תודה על הדאגה, אין צורך בכך אנחנו יודעים להסתדר גם בקואליציה וגם באופוזיציה. לכל המתעניינים, לא שוחחתי לא עם נתניהו ולא עם גנץ ואני גם לא מתכוון לשוחח עם אף אחד מהם עד אחרי ישיבת הסיעה ביום ראשון".

עוד בוואלה!

הפלונטר עולה לירושלים: ריבלין יפתח בסבב ההתייעצויות להקמת הממשלה

לכתבה המלאה
מועדי סבב ההמלצות של הסיעות אצל נשיא המדינה. אתר רשמי
מועדי סבב ההמלצות של הסיעות אצל נשיא המדינה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully