וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוז ההצבעה הסופי בבחירות עומד על 69.4%, גבוה יותר מאפריל

כתבי וואלה! NEWS

17.9.2019 / 23:52

שיעור ההצבעה הסופי של הבחירות הוא 69.4% שיעור גבוה יותר מהבחירות באפריל בהן עמד על 67.9%. עם זאת בוועדת הבחירות המרכזית מדגישים כי הוא עדיין עשוי להשתנות עם הגעת נתוני האמת. בכנסת יתחילו לקלוט את הפרוטוקולים והקלפיות

יום הבוחר- בחירות מועד ב' יצאו לדרך ברחבי הארץ, 17 בספטמבר 2019. AP
יום הבוחר- בחירות מועד ב' יצאו לדרך ברחבי הארץ, 17 בספטמבר 2019/AP
  • 23:57/כחול לבן: הוקם צוות לקראת מו"מ קואליציוני

    בכחול לבן אמרו הלילה, לאחר פרסום תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה, כי "לקראת ניהול המו"מ הקואליציוני החליט יו"ר כחול לבן, בני גנץ, על הקמת צוות מו"מ קואליציוני מטעם סיעת כחול לבן.
    יו"ר הצוות יהיה ד"ר יורם טורבוביץ ולצידו שלום שלמה וכן יכהנו בצוות הוד בצר, הלל קוברינסקי וישראל בכר. הצוות החל כבר את עבודתו".

  • 23:55/ליברמן: "ממליץ לנשיא לא לחכות לתוצאות הרשמיות"

    יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בירך הערב על תוצאות המדגמים וקרא להקמת ממשלת אחדות רחבה, לאור התוצאות שהראו על קרב צמוד בין הליכוד לבין כחול לבן. "לנו יש אך ורק אופציה אחת - ממשלה לאומית-ליברלית רחבה המורכבת מישראל ביתנו, הליכוד וכחול לבן", אמר. "אני ממליץ לנשיא המדינה, לא לחכות לפרסום התוצאות הרשמיות, אלא מותר גם באופן בלתי רשמי להזמין ביום שישי הקרוב בצהריים גם את נתניהו גם את בני גנץ לשיחה".

  • 23:51/שיעור ההצבעה הסופי של הבחירות - 69.4%

    שיעור ההצבעה הסופי של הבחירות הוא 69.4% שיעור גבוה יותר מהבחירות באפריל בהן עמד על 67.9%. עם זאת בוועדת הבחירות המרכזית מדגישים כי הוא עדיין עשוי להשתנות עם הגעת נתוני האמת. כעת יתחילו לקלוט בכנסת את הפרוטוקולים והקלפיות

  • 23:27/שקד: צריכים להמשיך לפעול ביחד; נמליץ על נתניהו

    יו"ר ימינה איילת שקד אמרה הערב בנאום שנשאה לאחר פרסום תוצאות המדגמים כי "אמרנו לראש הממשלה בנימין נתניהו שנמליץ עליו לנשיא" לטובת הרכבת הממשלה. שקד התייחסה לאפשרות של פיצול בין שתי הסיעות המרכיבות את המפלגה ואמרה כי "את ההבטחה לבוחר צריך לקיים אבל צריך לראות מה נכון למדינה, לימין האידאולוגי ולציונות הדתית. נמשיך לעבוד ביחד, גם במו"מ הקואלציוני וגם בכנסת. זה הזמן של הציבור לומר האם הוא רוצה שהסיעות יתפצלו או ימשיכו ביחד".

  • 23:19/ח"כ הנדל: "בנט ושקד שותפים ראויים בממשלת אחדות"

    ח"כ יועז הנדל (כחול לבן) אמר הערב לוואלה! NEWS לאחר פרסום תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה כי יו"ר ימינה איילת שקד ונפטלי בנט הם "שותפים ראויים בממשלת אחדות אחרי שתוקם".

  • 22:58/פרסום ראשון: שתי הסיעות המרכיבות את מפלגת ימינה יפעלו בנפרד בכנסת

    פרסום ראשון: כפי שסוכם במפלגת ימינה, שתי הסיעות המרכיבות את המפלגה יפעלו כשתי סיעות נפרדות בכנסת. הבית היהודי-האיחוד הלאומי והימין החדש. היועץ המשפטי של המפלגה העביר לפני דקות פניה לועדת הכנסת בנושא. את המו"מ, לעומת זאת, ינהלו כנראה במשותף.

  • 22:42/ח"כ פרץ: "מבקש להמתין לתוצאות האמת"

    יו"ר העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, אמר הערב לאחר פרסום תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה כי הוא "מבקש להמתין עד אשר יגיעו תוצאות האמת וכל חברינו שנמצאים בקלפיות ישלימו את מלאכתם".

  • 22:39/יהדות התורה תמליץ על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לפני זמן קצר ליו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני וליו"ר ש"ס אריה דרעי. ח"כ גפני אמר לנתניהו כי כפי שהתחייבו כל העת, יהדות התורה תמליץ עליו בפני נשיא המדינה להרכבת הממשלה. כמו כן, ראש הממשלה שוחח עם בכיר ימינה נפתלי בנט.

  • 22:38/ח"כ עודה: "לא קיבלתי טלפון מגנץ"

    ח"כ איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, אמר הערב לאחר פרסום תוצאות המדגמים כי "אנחנו לא יכולים לקבוע עכשיו, אבל אין ספק שאת השלושה מנדטים הנוספים שלנו, הבאנו במו ידינו. במידה וזה נכון, אז בקולות שלנו מנענו מראש הממשלה בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה". עודה הוסיף, "לא קיבלתי טלפון מגנץ".

  • 22:21/השרה רגב: "יש להמתין לתוצאות האמת"

    שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה לאחר פרסום תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "ממתין לתוצאות האמת. גם אם לא נחצה את ה-61 מנדטים, יש להמתין לתוצאות האמת". רגב הוסיפה, "כרגע כמו שאני רואה, גוש השמאל יעלה רק עם גוש חוסם ערבי".

  • 22:19/אוחנה: "אין תרחיש של סבב נוסף של בחירות"

    שר המשפטים אמיר אוחנה אמר לאחר פרסום תוצאות המדגמים כי "אין תרחיש של סבב נוסף של בחירות. התרחישים האפשריים, לפי כל המספרים, אפשר להקים ממשלת אחדות גם בלי יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. בממשלה כזו אני מניח שמדובר יהיה על רוטציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully