וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לפתיחת הקלפיות: נתניהו וגנץ בכותל, המפלגות במאמץ אחרון לשכנע בוחרים

כתבי וואלה! NEWS

16.9.2019 / 23:45

שלטי חוצות לקראת בחירות 2019. ראובן קסטרו
שלטי חוצות לקראת בחירות 2019/ראובן קסטרו
  • 20:35/מלצר הורה לכחול לבן לבטל את אירוע סיום הקמפיין

    יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, הורה לכחול לבן לא לקיים את אירוע סיום הקמפיין בכפר אחים. מלצר קיבל את עתירת הליכוד בנושא, מאחר ועל פי חוק הבחירות לכנסת, "משעה 19:00 ביום שלפני הבחירות ובכל יום הבחירות לא תהיה תעמולת בחירות על ידי אסיפות, תהלוכות, רמקולים או שידורים ברדיו ובטלוויזיה".

  • 22:42/גנץ הגיע לכותל המערבי

    שעות ספורות לפני פתיחת הקלפיות, יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיע לכותל המערבי בירושלים. "ובליבי, כמו תמיד, תפילה אחת: 'הבא שלום עלינו ועשה שלום בתוכנו'", צייץ גנץ.

  • 21:44/נתניהו: "חייבים לסגור את הפער"

    נתניהו עלה לשידור לייב בפייסבוק עם הסוקר האמריקני ג'ון מקלוקלן. הסוקר אמר: "אני עובד אצלך (ביבי) 15 שנים, מעולם לא ראיתי את המוטיבציה בשמאל גבוהה יותר. הליכודניקים חושבים שאתה מנצח ולכן לא באים להצביע. בשמאל מרגישים שזאת ההזדמנות שלהם לנצח אז הם יוצאים להצביע. עד מחר חייבים לסגור את הפער".

  • 20:52/מלצר קבע: חל איסור על בתי עסק להעניק הנחות למצביעים

    יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר אוסר על בתי עסק להעניק הנחות למי שיציג תמונה שלו מצביע. הסיבה היא שעל פי החוק אסור להציע הטבה תמורת הצבעה או הימנעות מההצבעה עבור מפלגה מסויימת, או עבור הצבעה או אי הצבעה בכלל. מאותה סיבה פסק מלצר מוקדם יותר היום כי עיריות תל אביב, שהם וראשון לציון לא יוכלו לתת הטבות לתושבים שיצביעו.

  • 20:44/במחנה הדמוקרטי נערכים לניסיון חבלה או מתקפת סייבר

    במחנה הדמוקרטי נערכים לניסיון חבלה פיזית או מתקפת סייבר במהלך יום הבחירות, והקימו מטה קמפיין חלופי למקרה שיקרה דבר כזה. בתדרוך המפלגה לקראת הבחירות מנהל הקמפיין ליאור חורב גם התריע על ניסיון שיבוש מכוון בקלפיות במגזר הערבי ובערים הגדולות מחר אחרי הצהריים בניסיון להאט את ההצבעה במעוזי השמאל. "אנחנו עם 6,300 מתנדבים בפריסה ארצית כחברי ועדות קלפי משקיפים ומפקחים מחוץ לקלפיות. אנחנו יודעים בוודאות שהחל מ-16:30 בריכוזי קלפיות במגזר הערבי ובערים הגדולות יש מגמה של שיבוש מכוון באתרי ההצבעה באמצעות יצירת תורים מדומים והאטת ההצבעה עד כדי עצירת ההצבעה בקלפיות לא של הליכוד והימין", חורב אמר. במפלגה מתכוונים לפנות בהודעות ושיחות קוליות למצביעים הפוטנציאליים ולבקש מהם להגיע להצביע לפני 16:00.

  • 23:45/טראמפ על הבחירות בישראל: "זה הולך להיות צמוד"

    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס בבית הלבן לבחירות לכנסת ה-22 בישראל. "יהיו מחר בחירות גדולות. תהיה תוצאה מאוד מעניינת, זה הולך להיות צמוד".

  • 19:53/ח"כ תומא-סלימאן תקפה את נתניהו: "ככה זה נראה כשאנחנו נוהרים"

    ח"כ עאידה תומא-סלימאן (הרשימה המשותפת): "‏הסטודנטים שלנו מגיעים בהמוניהם משכם ומאוניברסיטאות אחרות בגדה. המורים שמלמדים בנגב בדרכם לכפרים בצפון. תיזהר ביבי ככה זה נראה כשאנחנו נוהרים".

  • 19:30/שעות לפתיחת הקלפיות: הזוג נתניהו הגיע לכותל

    שעות לפני פתיחת הקלפיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו הגיעו לכותל.

  • 17:54/לפיד: אל מול השקרים של ביבי - אנחנו מביאים את האמת

    יאיר לפיד בסבב המרצת מצביעים במרכז תל אביב בכיכר דזינגוף תקף את הליכוד. "היום בצהריים נחשף שהליכוד כבר הקליט את ההודעה שהערבים נוהרים והשמאלנים באחוזי הצבעה גבוהים. אל מול השקרים האינסופיים של ביבי אנחנו מביאים את האמת".

  • 16:04/פרץ: "נתניהו המציא הודעה דרמטית לפיה גילה את בקעת הירדן"

    יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ תקף את נתניהו ואמר כי "לאחר שהמציא הודעה דרמטית לפיה גילה את בקעת הירדן, החליט לספח בבוקר 50 תושבים בחברון". עוד הוסיף כי "אנו עדים למתקפת ספינים והצהרות דרמטיות על תכניות שלום, תכניות סיפוח, מפות ושאר ירקות. היום אנו חושפים את מפת הוויתורים האמיתית של נתניהו - התנתקות חד צדדית מאזרחי מדינת ישראל ומירושלים".

  • 15:43/ש"ס: ''כפי שזה נראה כעת ש"ס הולכת לאופוזיציה"

    שר הפנים אריה דרעי הזהיר כי אין 61 מנדטים לגוש הימין. "אנחנו נמצאים בשעות האחרונות של הקמפיין. כפי שנראה עכשיו ש''ס הולכת לשבת באופוזיציה. כנראה תוקם ממשלה חילונית של גנץ, לפיד וליברמן, בתמיכה של הערבים. יכול להיות שהליכוד יצטרפו לממשלת אחדות הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully