וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד: נתניהו וסביבתו הקרובה לא רוצים אותי בגלל איבה אישית

15.9.2019 / 17:25

יו"ר ימינה איילת שקד תקפה את ראש הממשלה ואמרה כי הוא "מעולם לא באמת רצה אותנו בממשלתו. שוב ושוב מקבל נתניהו, בעצת אותה סביבה קרובה, החלטות שנוגדות את רצון בוחרי המחנה הלאומי". בליכוד השיבו: "שקד רק לפני חודשיים ניסתה להצטרף לליכוד"

צילום: תאגיד כאן 11, עריכה: אסף דרורי

יו"ר ימינה איילת שקד תקפה היום (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפלגת הליכוד ואמרה כי "נתניהו וסביבתו הקרובה לא רוצים אותי כשותפה בגלל איבה אישית". שקד אמרה את הדברים בהצהרה מיוחדת במטה המפלגה ב"איירפורט סיטי", והוסיפה כי "נתניהו מעולם לא באמת רצה אותנו בממשלתו. זו האמת".

בהמשך נאומה, שקד מתחה ביקרות על ההבדל ביחס שנותן נתניהו למפלגתה במהלך הקמפיין לעומת המפלגות החרדיות. "נתניהו תמיד פונה למצביעים שלנו, למה לא למצביעי ש"ס, יהדות התורה ובטח לא נלחם מלחמת חורמה בליברמן שעבר לגוש השמאל. האמת היא: שוב ושוב מקבל נתניהו, בעצת אותה סביבה קרובה, החלטות שנוגדות את רצון בוחרי המחנה הלאומי".

יו"ר ימינה התייחסה לראשונה לאמירות כי בסביבתו הקרובה של ראש הממשלה פועלים נגדה באופן אישי, ואמרה כי "זה כואב לי משום שהגעתי לחיים הציבוריים מתוך כוונה לעסוק בליבת החיים שלנו פה והבנתי שהרבה דברים נמנעים ממני מסיבות לא נכונות. הבנתי שהמדינה חשובה לנתניהו וסביבתו הקרובה אבל כנראה שיש משהו שגובר על זה - אני". עוד אמרה כי "לא אתן לטינה שנתניהו וסביבתו הקרובה רוחשים כלפיי לפגוע בדברים החשובים באמת שעליהם אנחנו נלחמים".

יו"ר ימינה, איילת שקד במהלך הצהרה באיירפורט סיטי 15 בספטמבר 2019. אהוד אמיתון/TPS, אתר רשמי
שקד/אתר רשמי, אהוד אמיתון/TPS

במהלך נאומה שקד הציגה מפה של אזור יהודה ושומרון, לדבריה כפי שהאזור יחולק לאחר תכנית המאה של ממשלו של נשיא ארצות הברית דונלד טרמאפ, ואמרה כי "מגיע לציבור לראות את התכנית המדינית שמסתתרת מעבר לפינה ושתיצור את 'עוטף כפר סבא' ו'עוטף ירושלים': אדוני ראש הממשלה, איפה המפה האמיתית? יכול להיות שהיא הרסנית יותר מהמפה שפרסמנו היום? מדוע אתה מסתיר אותה? אני דורשת לפרסם אותה עוד היום - עוד לפני ההליכה לקלפי!".

במפלגת הליכוד הגיבו לדברי שקד ותקפו בחזרה: "למרבה הבושה הספין של סמוטריץ'-שקד ובנט כבר הוכחש על ידי ממשל טראמפ. גם שקד, שרק לפני חודשיים עוד ניסתה להצטרף לליכוד, יודעת שזה לא משנה אם המפלגה שלה תקבל מנדט יותר או פחות, אבל אם הליכוד לא תהיה המפלגה הכי גדולה - נקבל ממשלת שמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות".

עוד בוואלה!

"מרוסנת ואחראית": מדיניות הגרעין העדכנית של ישראל נחשפת

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בכנס פעילי ליכוד בחדרה, 11 בספטמבר 2019. שלומי גבאי
ראש הממשלה ורעייתו/שלומי גבאי

עוד אמרה שרת המשפטים לשעבר כי "הסיבה היחידה שנתניהו הולך לנו על הראש היא שהוא רוצה לראות אותי ואת רשימת הימין הכי אידיאולוגית, את הציונות הדתית, קטנים, עלובים ולא משפיעים. ואני מודיעה כאן היום שהפעם הזו חבריי לרשימת ימינה ואני בראשם לא מתכוונים להידרס תחת גלגלי המשאית של נתניהו".

  • עוד באותו נושא:
  • איילת שקד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully