וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורו המדהים של הגבר שילד בן ונלחם כדי לקבל הכרה כאבא

18.9.2019 / 0:12

פרדי מקונול הוא גבר טרנסג'נדר שהיה פעם אישה וילד בעצמו את ג'ואי. התהליך המדהים שעבר, ההקנטות, האיומים ברצח והמאבק להכרה חוקית כאב ולא כאם. זה סיפור חייו המדהים

Seahorse- The Dad Who Gave Birth - Official Trailer

תכירו את פרדי מקונל. האיש בן ה-32 שבמבט ראשון נראה גבר סטנדרטי לחלוטין, הגשים את חלומו להיות אבא. אבל בניגוד לכל הגברים האחרים, הוא ממש ילד את ג'ואי, הילד הבלונדיני המקסים. פרדי הוא טרנסג'נדר שנולד אישה ונכנס להיריון באמצעות תרומת זרע ב-2017 לאחר שכבר עבר את השינוי והפך לגבר. כעת, פרדי שיתף את המסע המפרך שלו לאבהות בסרט תיעודי שעלה ברשת BBC בשם "סוסון ים".

בסרט פרדי מתאר את הקשיים שחווה, כולל האתגרים הפסיכולוגיים עמם הוא התמודד כמו אובדן הזהות של עצמו וכמובן השינויים הפיזיים עמם הוא נאלץ להתמודד. "הרגשתי אובדן מוחלט של הזהות שלי", הוא אמר בסרט, "לא מדובר פה בגבר שיולד תינוק או בהיריון עצמו. זה יותר עמוק מזה".

להיות הורה זה משהו שפרדי תמיד חלם עליו. הוא נולד כילדה קטנה באנגליה וכבר מגיל צעיר הוא חלם על כך שיהיה לו ילד משלו יום אחד. יחד עם זאת הוא התבגר בהרגשה שהוא זכר ולא נקבה ובסופו של דבר הוא שיתף את ההרגשה הזו עם אמו, אסמה שילטון. "הוא לא היה ילד מאושר", סיפרה אמו, "הוא אמר 'אני ילד, אני רוצה להיות ילד'. ככה חוויתי אותו כל החיים. אמרתי לעצמי, אוי אלוהים, זה אומר שלא יהיו לי נכדים מפרדי".

קטע מהראיון עם פרדי

עוד בוואלה!

מה לפני ומה אחרי? טרנסג'נדר מתעד את המהפך המדהים שלו

לכתבה המלאה

מאחורי הקלעים בצילומי "סוסון ים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully