וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד וסמוטריץ' השיבו ליאיר נתניהו: נמליץ רק על אבא שלך, תתקדם

4.9.2019 / 14:53

בכירי "ימינה" אמרו את הדברים לאחר שבנו של ראש הממשלה הפנה אליהם שאלות בפייסבוק וטען לברית שרקמו לכאורה עם ליברמן. סמוטריץ' אמר לנתניהו: "אל תכפיש, אל תייצר פייק ניוז, אתה יודע שאנחנו נקים ממשלת ימין"

צילום: מתוך הטוויטר של איילת שקד

יו"ר ימינה איילת שקד שבה מעת לעת על הצהרותיה כי לאחר הבחירות מפלגתה תמליץ על בנימין נתניהו לראשות הממשלה. היום (רביעי) חזרה שקד על דבריה, אלא שהפעם הדבר בא בתגובה לשאלת בנו של ראש הממשלה - יאיר נתניהו.

במהלך שידור חי שערכה שקד יחד עם חבר מפלגתה, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', אמרה "החלטנו לענות לגולש יאיר נתניהו ששאל האם נמליץ על נתניהו ולא נמליץ על ליברמן גנץ ולפיד, נמליץ רק על אבא שלך לראשות הממשלה, אז אתה יכול להתקדם".

השקת תכנית הדיור של מפלגת ימינה במעמד ראשי הרשימה, רמת אלקנה 21 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
ימליצו על נתניהו. סמוטריץ' ושקד/ראובן קסטרו

גם סמוטריץ' הצטרף לדבריה של שקד כי מפלגתו תמליץ על נתניהו לראשות הממשלה והוסיף: "יש לי הערכה גדולה לאבא שלך". בהמשך דבריו, סמוטריץ' אף פנה לבנו של ראש הממשלה ואמר כי "מסע ההכפשות והשקרים שאתה עובר הוא בלתי מתקבל על הדעת ולכן בקשתי שאל תאמץ את אותן שיטות. אל תכפיש, אל תייצר פייק ניוז, אתה יודע מצוין שאנחנו ימין, שאנחנו נקים ממשלת ימין. אל תעיף ספינים שאין להם אחיזה במציאות".

את הדברים אמרו שקד וסמוטריץ' לאחר שנתניהו הצעיר הפנה אליהם שאלות באמצעות הרשתות החברתיות על ברית לכאורה שרקמו עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. נתניהו אף ניסה להטיל ספק בכך שמפלגתם ימינה לא תמליץ על אביו לראשות הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully