וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקיני למען הקורבנות? דוגמניות מואשמות בניצול אסון הוריקן דוריאן לקידומן ברשת

5.9.2019 / 9:35

גולשים רבים ניצלו את הרשתות החברתיות כדי להביע הזדהות ותנחומים על נפגעי האסון הכבד שאירע באיי הבהאמה בעקבות הוריקן דוריאן. אולם כמה דוגמניות ספגו ביקורת קשה כשפרסמו לצד הטקסטים המרגשים שלהן תמונות שלהן בביקיני

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

לפחות שבעה בני אדם נהרגו עד כה מנזקי הוריקן דוריאן באיי הבהאמה, שהכה בעצמה חמש, המקסימלית, ונחשב לעצמתי ולהרסני ביותר שפקד את המדינה עד היום. רבים מיהרו להביע הזדהות ותמיכה ברשתות החברתיות בעזרת מילים חמות, אולם באינסטגרם ישנן כמה דוגמניות רשת שחטפו על זה אש - כשהחליטו לצד המסר החם לפרסם גם תמונות שלהן מהנופש האחרון על האי כשהן לבושות בביקיני.

הנשים מואשמות בניצול האסון למטרת קידומן האישי, לאור העובדה שהחליטו לשתף בפוסט התמיכה תמונה שלהן בביקיני על רקע הים הרגוע. משתמשים תהו מדוע בחרו אותן אושיות רשת לשתף תמונות בהן הן מציגות את גופן העירום למחצה במקום תמונת נוף רגילה של האי - והאם מכובד לעשות זאת. לדוגמא, הדוגמנית טטיילי פוליאנה פרסמה תמונה שלה לבושה בביקיני על רקע הים, כתבה עד כמה עצוב לה לראות את האסון והנזק שנגרם וסגרה את המסר הקצר במילים "מתפללת עבור הבהאמה". בתגובה כתב לה אחד הגולשים: "זו החלטה מאוד מוזרה לבחור דווקא בתמונה הזאת כדי להראות את הדאגה שלך לאיי הבאהמה. זה נראה כאילו את משתמשת בהאשטאג הזה כדי לקדם את עצמך באינסטגרם". אחר הוסיף: "איך התמונה הזאת בדיוק 'מתפללת עבור הבהאמה'?".

מצטלמת על רקע איי הבהאמה. אינסטגרם, צילום מסך
זו דרך להביע תמיכה? הדוגמנית טטיילי פוליאנה חוטפת ביקורת קשה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully