וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין הגוועלד החדש של נתניהו - לראשונה תקף את ש"ס

2.9.2019 / 20:42

חרף תמיכת יו"ר המפלגה אריה דרעי ברה"מ להרכבת הממשלה הבאה, נתניהו אמר בשידור ישיר בפייסבוק כי "אי אפשר להגיד 'טוב, אני מצביע לש"ס ולנתניהו. אין דבר כזה". הדברים באים ברקע הקמפיין של המפלגה החרדית בבחירות לכנסת ה-22 שבו דרעי מתנוסס על שלטי חוצות לצד נתניהו

צילום: מתוך ה-FB של בנימין נתניהו, עריכה: אביעד בללי

קמפיין הגיוועלד של ראש הממשלה בנימין נתניהו מתרחב - לראשונה מזה שנים ארוכות, נתניהו תקף היום (שני) את מפלגת ש"ס חרף התמיכה בו להרכבת הממשלה הבאה. בשידור ישיר בפייסבוק אמר נתניהו: "אין הצבעה בשני פתקים. אי אפשר להגיד 'טוב, אני מצביע לש"ס ולנתניהו. אין דבר כזה".

הדברים של נתניהו באים ברקע הקמפיין של המפלגה במערכת הבחירות לכנסת ה-22 שבו דרעי מתנוסס בשלטי החוצות של המפלגה לצד נתניהו תחת הכותרת "הכח החברתי בממשלה", "ביבי צריך אריה חזק" וסיסמאות דומות. בש"ס ינסו בימים הקרובים עד ליום הבחירות לבלום את זליגת הקולות שעלולה לבוא כתוצאה מקמפיין נתניהו, ובמסגרת זה לחדד את מסרי הקמפיין מול הקהל המסורתי והחילוני. בש"ס סירבו להגיב.

נתניהו, אדלשטיין ואריה דרעי ישיבת סיעה שס פתיחת מושב הכנסת 23 באוקטובר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ודרעי בישיבת סיעת ש"ס/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

נתניהו אמר היום בשידור שערך בפייסבוק כי הוא בוחן את הסקרים בימים האחרונים, ולדבריו הם "מראים שרבים מהמצביעים שלנו נשארים בבית או חושבים שיש להם פריבילגיה לתת את הקול שלהם למישהו אחר. אם מפצלים את הקול - מאבדים את הקול. אין הצבעה בשני פתקים. הליכוד חייב להיות הרבה יותר גדול מהמפלגה של גנץ ולפיד, אחרת נקום יום אחרי הבחירות עם יאיר לפיד ובני גנץ כראשי ממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully