וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "צריך להוציא מימינה המלצה באיזמל"; שקד: "תתמקד בהגדלת הגוש"

פחות משלושה שבועות לבחירות, מתקפה הדדית בין ראש הממשלה ליו"ר ימינה. נתניהו תקף את מנהיגי המפלגה וטען: "שניים מהם כבר היו בברית אחים עם לפיד. מי יודע מה יעשו הפעם?". שקד ענתה בחריפות: "במקומך הייתי משתמשת באיזמל להחזיר לימין את המנדטים שאיבדת לליברמן"

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ניב אהרונסון, עריכה: ליר שפיגלר

מתקפה הדדית בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ימינה איילת שקד. בשידור חי בפייסבוק תקף אמש נתניהו את מפלגת ימינה. "יש גם את המפלגה של סמוטריץ' ושקד", אמר נתניהו. "צריך להוציא מהם באיזמל איזו המלצה על נתניהו לבחירות. טוב שניים מהם כבר היו בברית אחים עם לפיד ולך תדע מה יעשו הפעם?".

שקד הגיבה הערב לדבריו של נתניהו. "אני קוראת לנתניהו לחדול מיד מהקמפיין נגד ימינה ולהתמקד בהגדלת הגוש", השיבה. "ההתקפה של נתניהו נגדנו בבחירות הקודמות מנעה מהימין לקבל רוב של 61. נתניהו - אל תחזור על אותה שגיאה. במקומך הייתי משתמשת באיזמל בעיקר כדי להחזיר לגוש הימין את המנדטים שאיבדת לליברמן".

טקס הנחת אבן פינה למרכז הפיתוח העולמי של מובילאיי בירושלים בהשתתפות בנימין נתניהו, 27.08.2019. עמית שאבי, אתר רשמי
מתקפה חריפה. נתניהו/אתר רשמי, עמית שאבי

בשבוע שעבר תקף נתניהו את חבר הנהגת ימינה, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', לאחר שהאחרון יצא נגד השירות המשותף ביחידות צה"ל בראיון לגל"צ. לדברי סמוטריץ', "יחידות קרביות מעורבות פוגעות במבצעיות של צה"ל, בכשירות שלו וביכולות שלו לעמוד במשימות. הציפייה שלי מצה"ל היא שלא יתעסק בלקדם אג'נדה".

בתגובה ראש הממשלה פרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון בו שיבח את פעילותן של נשים בצה"ל. "אני גאה בחיילות שלנו ובלוחמות שלנו שתורמות לביטחון ישראל", הדגש נתניהו. "רק בשבוע שעבר הן סייעו לסכל פיגוע רצחני מכיוון רצועת עזה. שירות נשים בצה"ל לא פוגע בביטחון ישראל - הוא תורם לביטחון ישראל".

עוד בוואלה!

צה"ל נערך לתגובת חיזבאללה: חיל הים הגביר כוננות מחשש לפעולה בגזרתו

לכתבה המלאה
השקת תכנית הדיור של מפלגת ימינה במעמד ראשי הרשימה, רמת אלקנה 21 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
יו"ר ימינה איילת שקד בהשקת תכנית הדיור שלה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully