וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חילול הקודש": סערה בעקבות סרטון שצילם ליצמן בבית האדמו"ר מגור

27.8.2019 / 17:52

סגן שר הבריאות פרסם סרטון עם הודעה למגדלי קנאביס בביתו של האדמו"ר ועורר עליו גל של ביקורת בחסידות גור. "הבית של האדמו"ר הוא מקום קדוש וגם אישי ופרטי, לעשות בתוכו סרטון יח"צ זה זלזול", אמרו גורמים בחסידות שאותה מייצג ליצמן בממשלה ובכנסת

אתר רשמי

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, סופג ביממה האחרונה ביקורת מבית לאחר שצילם סרטון שבו מסר הודעה למגדלי הקנאביס בביתו של האדמו"ר מגור, מי שנחשב פטרונו הרוחני וממנהיגי המגזר החרדי. גורמים בחסידות גור, אותה מייצג ליצמן בממשלה ובכנסת, אמרו כי מדובר ב"חילול הקודש וזלזול". בנוסף, הודעה שבה נכתב כי "נבלה נעשתה בישראל" הופצה בקבוצות ווטסאפ שבה חברים מאות חסידים.

הסרטון של ליצמן הוא הודעה למגדלי הקנאביס, שבה נאמר כי "עליהם להוציא את כל הקנאביס שיש להם, להעביר אותו לבתי מרקחת כדי שכל מי שנזקק לקנאביס רפואי יוכל לקבל את זה בלי בעיות ובלי עיכובים". ליצמן טוען בסרטון כי בכניסתו לתפקיד במשרד הבריאות, "היו 17 אלף משתמשים בקאנביס, היום המצב עלה דרמטית ל-50 אלף משתמשים".

ליצמן. אתר רשמי
"שפל הזוי וחסר תקדים בהתנהלותו". ליצמן בבית האדמו"ר, מתוך הסרטון/אתר רשמי

ליצמן נראה בסרטון כשהוא יושב בביתו של האדמו"ר, ככל הנראה בסלון הבית. בחסידות זעמו על ליצמן על כך שבחר את מקום מגוריו של האדמו"ר כמיקום לצלם בו את ההודעה. "הבית של האדמו"ר הוא מקום קדוש וגם אישי ופרטי, לעשות בתוכו סרטון יח"צ זה זלזול. שלא לדבר שזה חילול הקודש", אמרו גורמים בחסידות. ליצמן נמנע מהופעות בתקשורת או בסרטוני הבחירות של מפלגת יהדות התורה שבראשה הוא עומד, מאז פורסמה המלצת המשטרה נגדו.

בשעות האחרונות הופצה בקבוצות ווטסאפ, שבה חברים חסידי גור, הודעה שבה תקפו את ליצמן על צעד זה. "הסלון של כבוד קדוש האדמו"ר הפך ללוקיישן הצילומים החדש לסרטוני החדש של יענקל ליצמן", נכתב בהודעה. "שפל הזוי וחסר תקדים בהתנהלותו". לסיום נכתב: "ליצמן, בוש והכלם".

מלשכת סגן השר ליצמן לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully