וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו הצצה לאחוזת הברביות המהפנטת - שגם אתם תוכלו לגור בה

14.9.2019 / 0:08

האחוזה שנמצאת בניו יורק משתרעת על שטח של 4,400 מ"ר ומתאפיינת בעיצוב מהפנט עם דקורציה של ברביות, בתולות ים - ועוד לא דיברנו על החצר. מה המחיר ללילה? הפרטים המלאים לפניכם

Brooke Fleetwood

אנחנו מתנצלים מראש על ההסללה, אבל כמעט כל ילדה חולמת לגור באחוזה ענקית, מקושטת בוורוד ומלאה בבובות וצעצועים. חלומה של ילדה אחת התגשם כשהוריה העניקו לה את טירת החלומות, "הטירה הוורודה", שעומדת בדיוק בדרישות הפנטזיה: קירות ורודים, חדרים בעיצוב בתולות ים ונסיכות - ולקינוח בריכה פרטית וג'קוזי. איפה חותמים?

האחוזה הוויקטוריאנית הזו, שהיקפה נפרש על שטח עצום של 4,400 מטר מרובע, ממוקמת בהדסון שבניו יורק ומגיעה עם חדר כושר, מטבח, סלון ענק ואפילו "חדר משחקים". כמובן שהריהוט תואם לעיצוב הדביק וכולל שנדליר מרהיב והרבה מאוד זוהר מסחרר.

כל חדר באחוזה הזו כולל מאפיינים ייחודיים משלו. יש את חדרי "ויקטוריה'ס סיקרט" עם דקורציה ורודה-ושחורה, יש את חדר האוכל "הנסיכותי" עם כס זהב במקום כיסאות אוכל רגילים, ואת הסלון המעוצב בהשראת הים.

האחוזה הורודה בהדסון. צילום מסך
האחוזה שכל ילדה חולמת לגור בה/צילום מסך

לא רק העיצוב הפנימי מרהיב. הקירות החיצוניים של האחוזה צבועים בוורוד מסטיק, ישנה גינה, שבה תוכלו למצוא בריכת שחייה ענקית ומיטות שיזוף, ויש גם בריכה מקוררת עם ספה מרגיעה, בר יפהפה ואפשרות לשכור ברמן פרטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

החדשות המשמחות הן שגם אתם תוכלו ליהנות מכל הטוב הזה כי האחוזה מוצעת להשכרה ב-Airbnb. החדשות הפחות משמחות זה שהתענוג הזה יעלה לכם לא מעט. הזמנת חדר ללילה אחד תעלה לכם כ-3,700 שקלים - אבל אם אתם ממלאים את הנכס ב-16 אנשים, כי יש שם הרבה מקום, זה יעלה לכל אחד כ-230 שקלים, וזה כבר מחיר שתוכלו לעמוד בו.

  • עוד באותו נושא:
  • ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully