וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בן ברק: "הם שחורים, אנחנו לבנים"; הליכוד: "התבטאות אומללה"

דבריו של חבר הכנסת מטעם כחול לבן בריאיון לכתב גלי צה"ל עוררו סערה בקרב מפלגת השלטון ופוליטיקאים מהימין. בליכוד תקפו: "אחרי שקראו לנו מנשקי קמעות ומזוזות, עכשיו בן ברק מכנה את מצביעינו שחורים". בעקבות זאת פרסם הח"כ הבהרה: "לא נכון וחבל שלוקחים את זה לשם"

צילום: הליכוד, עריכה: נועה לוי

בליכוד תקפו היום (ראשון) בחריפות את ח"כ רם בן ברק (כחול לבן) בעקבות דברים שאמר לכתב גלי צה"ל. צחי דבוש באירוע שבתרבות "אתה רוצה לקרוא לזה ימין ושמאל? תקרא לזה ימין ושמאל. אתה רוצה לקרוא לזה שחור ולבן? תקרא לזה שחור ולבן. הם שחורים, אנחנו לבנים", אמר בן ברק.

לאחר מכן פרסם הבהרה בחשבון הטוויטר שלו. "איזה שטויות", כתב. "הכוונה היא לחושך ואור ושחור לבן, ליברלי ופשיסטי. כל דבר אחר זה פשוט לא נכון וחבל שלוקחים את זה לשם".

בכל זאת, בליכוד שיגרו תגובה חריפה מטעם המפלגה. "עוד התבטאות אומללה של אנשי מפלגת לפיד-גנץ נגד מצביעי הליכוד", כתבו. "אחרי שקראו לנו מנשקי קמעות ומזוזות, אחרי שקראו לנו בבונים, עכשיו ח"כ רם בן ברק מכנה את מצביעי הליכוד 'שחורים'. התשובה שלנו תגיע בקלפי - הליכוד חייב לנצח את ההתנשאות של השמאל!".

המשנה לראש המוסד לשעבר רם בן ברק בשבתרבות בחדרה, 13 בינואר 2018. שלומי גבאי, שלומי גבאי
"חבל שלוקחים את זה לשם". בן ברק/שלומי גבאי, שלומי גבאי

שר התקשורת, ח"כ דודי אמסלם, אמר בתגובה כי "אני מניח שבקרוב יצאו 'הבהרות' ו'חידודים' באשר לדברים שאמר רם בן ברק, אבל כבר קראו לנו צ'חצ'חים, אספסוף, מנשקי קמעות ושאר פנינים - אז אני מבין שעכשיו פשוט החליטו שאנחנו 'השחורים'. התמיכה בליכוד היא רבה ואותנטית, חוצה גבולות ומגזרים, ותביא לנו שחור על גבי לבן, ניצחון גם בספטמבר" .

גם שר הפנים אריה דרעי גינה את דבריו של בן ברק. "‏הגזענות עדיין כאן, חיה ובועטת, לצערנו. ח"כ רם בן ברק תתבייש! לכנות אנשים שחורים, כי הם בוחרים להצביע למפלגה שאינה נראית לך? פעם בבונים, פעם מנשקי קמעות וכעת שחורים". דרעי קרא לראשי כחול לבן להתנער מהאמירה של חבר מפלגתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully