וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ על חקירת ההדלפות בכחול לבן: "לא יהיו פיצולים"

18.8.2019 / 21:42

על רקע הפרסומים לפיהן שכרה המפלגה את שירותיהן של חברות מודיעין לאיתור מדליפים, אמר גנץ כי "אנחנו עושים צעדים מאוד נורמליים שאין בהם סנסציה תקשורתית". לדבריו, "יש גורמים במערכת הפוליטית שהיו רוצים לשבש את הפעילות שלנו"

עריכה: עמית שמחה

יו"ר כחול לבן בני גנץ התייחס הערב (ראשון) לפרסומים לפיהם כחול לבן שכרה חברת מודיעין לאיתור מדליפים מקרב שורותיה, ואמר כי "אנחנו עושים צעדים מאוד נורמליים שאין בהם סנסציה תקשורתית". במהלך כנס פעילים של כחול לבן ציין גנץ: "בימים האחרונים אנחנו רואים עיסוק בתהליכי אבטחת המידע בתוך כחול לבן. בהקשר זה, לא היה ולא יהיו פיצולים בתוך כחול לבן בין מרכיביה השונים שחלקים מכולם יושבים כאן".

"יש גורמים במערכת הפוליטית שהיו רוצים לשבש את הפעילות שלנו", המשיך יו"ר כחול לבן, "כי יש לנו מטרה פשוטה - לעשות כל מה שאנחנו יכולים למען מדינת ישראל ואזרחי ישראל".

יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ במהלך כנס פעילים בשפיים 14 ביוני 2019. זיו קורן, אתר רשמי
"לא יהיו פיצולים". גנץ/אתר רשמי, זיו קורן

סוגיית הפערים וחילוקי הדעות עלתה גם בריאיון באולפן וואלה! NEWS של מספר 2 במפלגה, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. "בני ממלכתי ושקול, ואני קצת פרא אדם", אמר לפיד, על חלוקת העבודה בינו לבין יו"ר המפלגה גנץ, אמר לפיד כי "שנינו שם, שנינו מועמדים לראשות הממשלה, אף אחד לא מסתיר אף אחד וזה טוב לנו. גם ההבדלים בנינו טובים".

"יש פער סגנוני ביני לבין בני, בגלל זה טוב ששנינו שם", הוא אומר ומתעקש שהוא אינו "מנהל קמפיין עצמאי", וכן "יש הרבה פחות ויכוחים ממה שנדמה לכם", ושלמרות המתיחויות והמחלוקות בצמרת המפלגה, כחול לבן היא "סיפור הצלחה. בכל הסקרים אנחנו המפלגה הגדולה בישראל, או שיש פער של מנדט או שניים. אנחנו האלטרנטיבה השלטונית היחידה". לדבריו, "רק לבן אדם אחד יש אינטרס לפמפם שיש צרות בכחול לבן - לבנימין נתניהו, כשפעם ראשונה יש איום על שלטונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully