וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחת תמונה של איבר המין שלך: מה זה אומר עליך?

22.8.2019 / 9:54

מחקר של אוניברסיטת פנסילבניה סטייט בדק מאפיינים של למעלה מאלף גברים שענו על השאלה האם הם שלחו תמונה של איבר המין שלהם ומה הם ציפו לקבל בתמורה. התוצאות - לא מפתיעות במיוחד

מערכת וואלה!

בסרטון - משתמשת טינדר מאסה בתמונות של איברי מין גבריים שמקבלת על בסיס קבוע - והחליטה לשלוח את שלה

מחקר מצא: גברים ששולחים לאנשים אחרים תמונות של איבר המין שלהם - בלי שהתבקשו לעשות זאת - הם אנשים יותר נרקיסיסטים וסקסיסטיים מאלו שלא.

החוקרים מאוניברסיטת פנסילבניה סטייט שאלו מעל לאלף גברים והשוו את מבנה האישיות והמוטיבציה של מי ששלח תמונות אינטימיות לעומת מי שלא. יותר מאשר סתם דחף, גברים שולחים תמונות של האיברים שלהם בתקווה לקבל תמונה דומה בחזרה. רק מיעוט קטן דיווח שהוא עשה זאת כדי להשיג תגובה שלילית מנשים. החוקרים מצאו כי הפעולה הזאת לא מעידה רק על סקסיסטיות ויש לה גם משמעות נלווית שלילית יותר.

הפסיכולוגית פלורה אוסוולד מאוניברסיטת פנסילבניה סטייט והקולגות שלה סקרו 1,087 גברים בשאלה האם האם הם שלחו אי פעם תמונה של איבר המין שלהם - ואם כן, למה הם עשו כך ואיזו תגובה הם ציפו לקבל.

החוקרים שאלו שאלות נוספות כדי לנסות להבין את מבנה האישיות של הנשאלים - כולל שאלות על רמות נרקיסיזם, סקסיזם והפתיחות לסקס. הצוות מצא קשר בין תכונות אופי מסוימות לבין אלו שבחרו לשלוח תמונות אינטימיות כאלה.

"גברים שהודו ששלחו תמונות כאלה הפגינו רמה גבוהה יותר של נרקיסיזם וסקסיזם מאשר כאלה שלא שלחו", נכתב במחקר. צוינו גם מספר סיבות לשליחת "דיק פיק": "אנחנו יכולים לקבוע שהסיבה הכי שכיחה היא המחשבה שהם יקבלו תמונה אינטימית בחזרה". עוד מצאו כי גברים שעשו זאת מצרכים של סיפוק עצמי הם במיעוט, "הרוב עושים את זה בשביל ריגוש מיני". כאמור, מיעוט קטן אף יותר עושה זאת כדי להשיג תגובה שלילית מנשים.

"התוצאות הללו מספקות הוכחה שבעוד שליחת דיק פיק מגיעה ממקום סקסיסטי וממחשבה לא הגיונית של כמה גברים, הרוב לא מתכוונים להרע", כתבו החוקרים, "כל מקרה צריך להיבדק לגופו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully