וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים צולמו ממתינים בסבלנות לירידה מהמטוס - וברשת לא קונים את זה

15.8.2019 / 9:41

נוסעים קנדיים זכו לשבחים על הסבלנות הרבה שהפגינו בשלב הירידה מהמטוס. בעוד חלק כינו אותם "מעוררי השראה", אחרים בטוחים שהסרטון לא אותנטי: "הם קיבלו הנחיות מראש. כמה מהם בטוח קמו ורצו לדלת"

נוסעים צולמו ממתינים בסבלנות לירידה מהמטוס/צילום מסך, טוויטר

דמיינו סיטואציה: הרגע נחתתם מטיסה של 6 שעות ללונדון (יעד שווה בחרנו לכם). כמה מחיאות כפיים מיותרות, בדיקה מהירה בנייד והאור המורה על חגירת החגורות כבה. מה הדבר הבא שאתם עושים? רובכם ימהר לקום מהמושב, לקחת את הציוד שלו מתאי האחסון ולעמוד במעבר עד פתיחת הדלתות. אחרים, חכמים ומלומדים, ישבו וימתינו בידיעה שזה עוד צפוי לקחת זמן. באיזו קבוצה אתם? אם אתם מהממהרים לקום, תרשו לנו להתרעם עליכם רגע - מה אתם עושים? לאן אתם ממהרים בדיוק?! מה זה יעזור שתעמדו במעבר או על המושב שלכם, דחוסים ומכופפים, כשברור לכם שעד שהמדרגות הניידות או השרוול לא יחוברו למטוס - אין לכם לאן ללכת. גם אם המטרה שלכם היא לתפוס מקום במעבר כדי לרדת ראשונים מהמטוס, ברור לכם שעד שהאוטובוס שממתין לכם למטה לא יתמלא - הוא לא יצא. אחרי 6 שעות של טיסה, לא יקרה כלום אם תמתינו בישיבה עוד כמה דקות. על אף שזה נשמע כמו תרחיש בלתי אפשרי בימינו, נוסעים בטיסת איזיג'ט מקנדה תועדו מקשיבים לנו וממתינים בסבלנות על מושביהם עד לרגע שיגיע תורם לרדת מהמטוס.

ובכן, חברת התעופה הזו הצליחה לספק לנו דוגמה מעוררת השראה לדרך בה יש לרדת מהמטוס. במקום שהנוסעים יעמדו וידחסו במעבר, הם המתינו בסבלנות עד פתיחת הדלתות וכשזה קרה - ירדו שורה שורה מהמטוס בצורה מסודרת. רק אחרי שכל היושבים באותה שורה לקחו את הציוד שלהם וירדו מהמטוס - אלו מאחוריהם נעמדו וירדו גם הם. נוסע בשם דארה דויל תפס את הרגעים הקסומים האלה במצלמה ופרסם את הסרטון בטוויטר וב-imgur, שם הוא צבר יותר מ-657 אלף צפיות ביומיים. לצד הסרטון הוא כתב: "נוסעים בטיסה מקנדה ממתינים בסבלנות ליציאה מהמטוס בצורה רגועה ומסודרת".

הציוץ המקורי:

עוד בוואלה!

הטריק הפשוט הזה יאפשר לכם למצוא את אותה הטיסה במחיר זול יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully