וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדלבליט צפוי להודיע: תומך בפסילת התמודדותם של גופשטיין ומרזל

לקראת דיוני הפסילות שייערכו בוועדת הבחירות, היועמ"ש יודיע כי הוא תומך בפסילת נציגי מפלגת עוצמה יהודית לכנסת ה-22. בעוצמה יהודית תקפו את ההחלטה המסתמנת שפורסמה בחדשות 13: "היועמ"ש עובד אצל הרפורמים ומשמש נציג לשמאל הקיצוני"

ללא קרדיט

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, צפוי להודיע מחר (שלישי) לוועדת הבחירות המרכזית כי הוא תומך בפסילת של בנצי גופשטיין וברוך מרזל, המתמודדים ברשימת עוצמה יהודית לכנסת. זאת, לקראת דיוני הפסילות שייערכו בוועדה ביום רביעי. על ההחלטה המסתמנת פורסם לראשונה בחדשות 13.

בעוצמה יהודית מסרו בתגובה כי "שוב מתגלה שהיועץ המשפטי לממשלה עובד אצל הרפורמים ומשמש נציג לשמאל הקיצוני במשרד המשפטים. ההדלפה החמורה של עמדת היועץ המשפטי כאשר בקשות התגובה מטעם עוצמה יהודית טרם הוגשו מלמדת כי עמדתו הוכרעה מראש".

עוד אומרים בעוצמה יהודית: "למרות שהוצגה בפני היועמ"ש שורה ארוכה של מעשים והתבטאויות חמורות של חברי הכנסת של הרשימה המשותפת, בהם ביקור וסיוע לארכי מחבלים שיושבים בכלא, מנדלבליט אפילו לא חושב לפסול אותם. היועץ המשפטי לממשלה מסרב לקבל את הכרעת בית המשפט העליון לפיה ברוך מרזל יכול לרוץ לכנסת ופועל בצורה אנטי דמוקרטית. יועץ משפטי כזה צריך ללכת הביתה עוד הערב".

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בטקס פרידה משרת המשפטים היוצאת, איילת שקד, משרד המשפטים, ירושלים. ניב אהרונסון
מנדלבליט/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully