וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו הוירטואלית הראשונה בעולם תככב בסרט פורנו באורך מלא - אבל בתנאי אחד

31.7.2019 / 9:00

האם קרוב הסוף לניצול הנשים בתעשיית הפורנו? סרט פורנו בטכנולוגיית CGI נמצא על הפרק, בו יככבו לצד שחקנים בשר ודם גם הכוכבת הוירטואלית ג'די וולס, שכבר יש לה עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם. היוצרים מבטיחים לתת לה תפקיד בסרט - אבל רק אם תגיע למיליון עוקבים

הכוכבת הוירטואלית ג'די וולס,/אתר רשמי, YouPorn

בסרטון - הכירו את הדמות הוירטואלית ג'די וולס

בעשור האחרון אולפני דיסני עושים שימוש מסיבי בטכנולוגיית ה-CGI לצורך עיבוד מחודש של סרטי האנימציה הגדולים שלהם, מ"דמבו" המוצלח ועד "מלך האריות" שבינתיים כושל בביקורות. בתעשיית הפורנו, הכל כך רחוקה מאולפני דיסני, החליטו לאמץ את הטכנולוגיה ולהביא לעולם את סרט הפורנו הראשון בטכנולוגיית CGI, בו תככב הדמות הוירטואלית ג'די וולס, שהחלה לצבור פופולריות ברשת. למעשה, יוצריה, חברת הטכנולוגיה Camasutra VR ואתר התכנים למבוגרים YouPorn, מבטיחים שהיא תככב בסרט אם וכשתצבור מיליון עוקבים באינסטגרם. כרגע יש לה רק 24 אלף עוקבים שם, אז הדרך עוד ארוכה.

האם משמעות הדבר שדמויות וירטואליות צפויות בעתיד להחליף את שחקני הפורנו בשר ודם ולשים סוף לניצול הנשים בתעשיית הפורנו? אם תשאלו את אחד ממנהלי YouPorn, צ'ארלי יוז, התשובה היא ממש לא. "לשחקני הפורנו תמיד יהיה מקום בתעשיית הפורנו העתידית. דמויות וירטואליות הן רק אפשרות נוספות, חשובה בהחלט - אך לא ממלאת מקום", אמר יוז ל"סאן" הבריטי והרחיב: "מן הסתם, YouPorn לא מתיימרת לדעת את התשובות לכל השאלות על עתיד הבינה המלאכותית עבור האנושות, אבל אין לנו שום כוונה כזאת להחליף את שחקני הפורנו בדמויות ממוחשבות. זו מעולם לא הייתה המוטיבציה שלנו מאחורי הפרויקט הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו
  • VR

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully