וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון על ההדלפות: נתניהו מנסה לפרק את כחול לבן

15.7.2019 / 10:22

מספר 3 במפלגה האשים את ראש הממשלה בניסיונות לחבל בשותפות בין המפלגות, על רקע פרסומן של קלטות על כך שהוא מסתייג מהרוטציה עם לפיד. "יש כאן פרשת 6000, כל מי שעומד מול ראש הממשלה מוציאים עליו משהו"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ניר חן

משה יעלון האשים היום (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו והליכוד בניסיונות לפרק את השותפות של כחול לבן, ברקע הדלפות חוזרות ונשנות על התנגדותו של יעלון להסכם הרוטציה בין בני גנץ ויאיר לפיד. "יש מי שמנסים לפרק את כחול לבן", צייץ יעלון, יו"ר תלם ומספר 3 בכחול לבן, בטוויטר. "אני עצמי דחפתי לחיבור עם יאיר לפיד. היו לי בזמנו השגות על ההסכם, אך עברנו את זה. רצנו יחד והבאנו הישג עצום של 35 מנדטים. בנימין נתניהו חושש מאיתנו, ובצדק, כי אנחנו האלטרנטיבה היחידה לשלטון".

מוקדם יותר הבוקר בראיון לגלי צה"ל יעלון אמר "יש כאן פרשה שעוד לא נבדקה. פרשת 6000, כל מי שעומד מול ראש הממשלה מוציאים עליו משהו, גדעון סער, חוקרי משטרה. בכל פעם שיש אירוע של כחול לבן או ריאיון, מתפרסמת איזו הקלטה". לשאלת המראיין אפי טריגר אם יש קשר לגורמים בסביבת ראש הממשלה יעלון השיב: "יש לך ספק?".

מהליכוד מסרו בתגובה לדברי יעלון: "‏לליכוד ולראש הממשלה אין שום קשר למריבות הפנימיות בצמרת כחול-לבן. אם הם לא מצליחים לנהל מפלגה, איך הם ינהלו את המדינ

הצהרה של לפיד וגנץ, בגני התערוכה, תל אביב. ראובן קסטרו
ראשי כחול לבן בכנסת/ראובן קסטרו

בשבועות האחרונים פורסמו מספר התבטאויות של יעלון נגד לפיד ונגד הרוטציה, שלטענתו פוגעת במפלגה. אתמול, במקביל לכנס פעילים שערכה המפלגה פורסמו הקלטות שלו מותח ביקורת על השותפות עם לפיד, בפעם הרביעית החודש. לפיד מצדו אמר אתמול בכנס שהדבר "לא יעזור לכל מפיצי השמועות אנחנו חברים אנחנו רצים ביחד עד הניצחון ביחד", אמר לפיד.

בשבוע שעבר יעלון נדרש שוב לסוגיה לאחר שהודלפה עוד התבטאות שלו נגד לפיד. "כל אלה שמחפשים סדקים בכחול לבן, ימצאו מולם קיר ברזל של שותפות ושליחות. יאיר לפיד שותפי וחברי, הוא בן ברית מנוסה לדרכנו המשותפת לטובת מדינת ישראל", כתב יעלון. "אין לי ספק שיאיר יהיה ראש ממשלה מצוין בבוא יום מימוש הרוטציה, כפי שהתחייבנו לציבור בוחרינו ולכלל אזרחי ישראל. ‏אנו ממוקדים יחד במאמץ הלאומי לנצח בבחירות ולדאוג שכחול לבן תהיה המפלגה הגדולה ביותר, כדי להחזיר את מדינת ישראל למסילה ולידיים אחראיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully