וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החברה קינסי, גם אמא של ויטאלי פרצה למגרש קריקט: "היא מטורפת!"

אחרי שקינסי וולנסקי כבשה את הרשת כשפרצה למגרש במהלך גמר ליגת האלופות, גם אלנה ווליצקי בת ה-47 המשיכה את המסורת. כצפוי: מהר מאוד היא הפכה ללהיט אינסטגרם

kinsey_sue

בווידאו: קינסי וולנסקי ברגע השיא בחייה

ויטאלי עשה זאת שוב: אחרי שקינסי וולנסקי כבשה את הרשת והפכה למפורסמת כשפרצה למגרש במהלך גמר ליגת האלופות בין ליברפול לטוטנהאם וקידמה את אתר הסקס של בן זוגה, אתמול (ראשון) אמא של ויטאלי, אלנה ווליצקי בת ה-47, ניסתה לפרוץ למגרש במהלך משחק הקריקט בין אנגליה לניו זילנד במסגרת גביע העולם. מדובר, אגב, באירוע ספורט שעניין אתמול את הבריטים לא פחות מגמר ווימבלדון.

הכל נשאר במשפחה: ווליצקי לבשה את אותו בגד ים שחור שלבשה וולנסקי (החותנת שלה) בגמר הצ'מפיונס, עם אותו קידום לאתר. הפעם, בניגוד למחדל בגמר במדריד, הפורצת נעצרה על ידי המאבטחים.

אגב, כמו במקרה של וולנסקי, גם אמא של ויטאלי החלה את היום עם כמה עשרות אלפי גולשים בחשבון האינסטגרם שלה, והצליחה להכפיל את הכמות תוך מספר שעות. "הייתי כל כך מוצפת באנרגיות במהלך המשחק, שהייתי חייבת להיכנס למגרש", כתבה באינסטגרם על האירוע, בעוד ויטאלי עצמו צייץ בחשבון האינסטגרם שלו כשהוא לא מסתיר את הגאווה: "אמא שלי מטורפת!!!".

אמא של ויטאלי: הכירו את אלנה ווליצקי

View this post on Instagram

A good life is a collection of happy moments ??

A post shared by Elena Z. (@zdlena) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully