וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ביתנו נגד שרה נתניהו: "יש לה יותר עוצמה מכל ראשי הממשלה"

ח"כ אלי אבידר תקף במהלך אירוע של קק"ל את רעיית ראש הממשלה ואמר כי "אני חושב שלשרה נתניהו יש עוצמה יותר מכל ראשי הממשלה שכיהנו כאן בעשר שנים האחרונות". והוסיף, כי אם שרה תתמנה לראשת ממשלה, "הנייה יקבל 25 מיליון קרציות". הליכוד: "ליברמן צריך להתבייש"

.

מתקפה על מעונו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ועל רעייתו שרה נתניהו מצד ישראל ביתנו. "אני רוצה להגיד משהו על הבית בבלפור, אני חושב שלשרה נתניהו יש עוצמה יותר מכל ראשי הממשלה שכיהנו כאן בעשר שנים האחרונות", אמר הבוקר (שישי) חבר הכנסת אלי אבידר (ישראל ביתנו).

במהלך אירוע קק"לי לוקאלי הבוקר במרכז עידן בעמק המעיינות בהנחיית העיתונאי עקיבא נוביק טען הח"כ כי בידיה של רעיית ראש הממשלה כוח רב יותר משל הנושאים בתפקיד עצמם. "אם שרה נתניהו תתמנה לראשת ממשלה, איסמעיל הנייה (ראש הלשכה המדינית של חמאס, ט"ש) לא יקבל 25 מיליון דולר במזוודות כל חודש, אלא 25 מיליון קרציות".

לקריאה נוספת:
בידור להמונים: אהוד ברק והסרטונים הם מתנה משמיים לנתניהו
כחול לבן קורצת לחרדים; ליצמן: לא מתדיינים איתם כל עוד לפיד שם

ח"כ אלי אבידר באירוע של קק"ל. מיכאל חורי מערך הסברה בקק"ל, אתר רשמי
"נתניהו משתמש בעולים רק בבחירות", ח"כ אבידר, היום/אתר רשמי, מיכאל חורי מערך הסברה בקק"ל

ח"כ אבידר התייחס בנוסף לביקורת החריפה שיש לישראל ביתנו על הכפייה הדתית וחוסר העשייה בנושאים השונים מצד המפלגות החרדיות וח"כים מהבית היהודי בהם יו"ר המפלגה שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'. הוא אמר כי הפתרון לכך הוא הדחת הח"כים החרדים מתפקידם בממשלה הנוכחית. "צריך לשחרר את המקום של ח"כ משה גפני בוועדת הכספים והמזל יזוז. צריך להזיז את יעקב ליצמן כדי שתושבי ישראל יקבלו שירותי בריאות ראויים. צריך להזיז את אריה דרעי ממשרד הפנים כדי שמועצות מקומיות יקבלו סיוע, צריך לשחרר את בצלאל סמוטריץ' ממשרד התחבורה כדי שהרכבת תעבוד בשבת".

על מצב הביטחון אמר ח"כ אבידר: "אם החלטת להפוך להיות סמרטוט רצפה אל תתפלא שכל השכונה מגיעה לנגב עליך את הרגליים. חמאס לא מפחד מישראל ולא יפסיק לפגוע למרות דברי ביבי בתרגילי צה"ל". בנושא ביקרו של ראש הממשלה בהוסטלים באשקלון אתמול אמר כי "נתניהו משתמש בעולים מחבר העמים רק בבחירות".

שרה נתניהו, במהלך דיון בפרשת המעונות, שלום, ירושלים 16 ביוני 2019. רויטרס
"יש לה עוצמה יותר מכל ראשי הממשלה". שרה נתניהו/רויטרס

בתגובה לדברים, מהליכוד נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו עושה את מה שליברמן לא עשה 20 שנה: חונך דיור ציבורי לעולים באשקלון ומתחייב אישית לפתור את בעיית הפנסיות. יום אחרי, ליברמן שולח את אנשיו להשתלח בפראות נגד רעיית ראש הממשלה. ככה זה שכאין שום דבר להציע חוץ ממילים ריקות ואפס מעשים - משתוללים ומקללים. ליברמן צריך להתבייש"

(עדכון ראשון: 12:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully