וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החום לא עצר אותם: מאות חובבי סאדו פקדו שוב את "ספינת העינויים"

12.7.2019 / 0:05

בסביבות 500 איש הגיעו במזג האוויר הלוהט לספינה בנהר קונסטנס, בה מתאספים חובבי BDSM מכל גרמניה כדי לחגוג את הפסטיבל הקינקי וביזארי למראה. בחגיגה הזו תוכלו ללבוש מה שבא לכם - ועדיף כמה שפחות

מאות אנשים פקדו שוב את "ספינת העינויים"/Youtube WhatsFunny

הייתם פעם בשייט תענוגות? הגיוני שכן. אבל מה עם ספינת עינויים? כן, מסתבר שיש דבר כזה. כחמש מאות אנשים, חלקם בלבוש עור מינימאלי הצטרפו בשבוע שעבר לשייט בספינה כזו בגרמניה באחד הימים הכי חמים בשנה עם טמפרטורה של מעל 30 מעלות. הספינה הקינקית הזו מפליגה על נהר קונסטנס בכל שנה - ומיותר לציין שזו ספינת ה"סאדו מאזו" הגדולה ביותר בעולם.

לא מדובר רק בגרמנים: אנשים מגיעים למסיבה הזו מכל רחבי אירופה, כאשר צופים סקרנים תופסים להם עמדות על גדת הנהר כדי לצפות במופע הפתיחה המרהיב. קתרין ממוסקבה הסבירה מדוע הרחיקה עד גרמניה כדי להצטרף לחגיגה: "בגרמניה אנשים סובלניים יותר ואנחנו יכולות לעשות את מה שברוסיה אנחנו לא יכולות".

סאדו. צילום מסך
כל לבוש תופס/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מה התכניות לסופ"ש? פסטיבל הסקס הגדול ביותר באירופה נפתח למבקרים

לכתבה המלאה

ובאמת בחגיגה הזו הכל מותר. חלק מהנשים התלבשו כנזירות, אחרות הופיעו עם מחוכים מעור או מחופשים לחיות. הפרמדיקים מוכנים לפעולה במקרה שמישהו מההדוניסטים יתחממו יתר על המידה במהלך האירוע. תומאס סיגמונד, ממארגני האירוע, אמר ש"אורחים סבלו מבעיות נשימה בגלל הלבוש הצמוד בשנים הקודמות".

"הפסטיבל, שעלותו היא כ-65 יורו לאדם, מעוצב כדי לשמש מקום מושלם לחובבי הלאטקס ולאנשים עם מודעות ונטיות. אני חושב ש-90 אחוזים מהציבור רואה בזה אטרקציה ומצפה לזה במשך חודשים", הוסיף סיגמונד . הספינה מפליגה בכל שנה מאז 1997, וכן, גם אתם יכולים להצטרף אליה בשנה הבאה אם רק תחפצו בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully