וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר הזמין את טום קרוז לקרב ב-UFC ונשיא הארגון טוען שזה יכול לקרות

20.6.2019 / 11:24

זה התחיל בציוץ בו הזמר איתגר את קרוז, שמבוגר ממנו ב-30 שנה, לקרב MMA. דיינה וייט, נשיא ה-UFC אמר שגם הוא בהתחלה התייחס לזה כאל בדיחה אבל "יש אנשים אמיתיים שמדברים על לארגן את הקרב הזה"

יח"צ - חד פעמי

בסרטון - טום קרוז בסרט "משימה בלתי אפשרית: התרסקות". שם הוא יודע להלחם

ג 'סטין ביבר עומד להכנס לזירה המתומנת של ה-UFC לקרב MMA אמיתי לגמרי מול לא פחות מטום קרוז? זה אולי נשמע כמו עלילת סרט לא מוצלח במיוחד, אבל מאוד יכול להיות שזו תהייה המציאות בקרוב, ככה לפחות טוען נשיא UFC דיינה וייט.

הכל החל כשהכוכב הפופ הקנדי החליט משום מה לאתגר את קרוז לקרב וצייץ לפני קצת יותר משבוע בטוויטר, תוך שהוא מתייג את וייט: "אני רוצה לאתגר את טום קרוז להילחם בזירה המתומנת. טום אם אתה לא תתייצב לקרב זה אומר שאתה מפחד ואתה לעולם לא תתגבר על ההשפלה. מי מוכן לארגן את הקרב? דיינה וייט?

וייט אמר כי בהתחלה, כמו אנשים רבים, הוא זילזל ברעיון וחשב שמדובר בבדיחה, אבל הוא קיבל לדבריו פניות מכמה "אנשים אמיתיים" שרוצים להפוך את הקרב הזה למציאות, כך דווח בספורט TMZ: "אני הולך להגיד לך משהו מעניין - הרבה אנשים מדברים על להלחם נגד מישהו ב-UFC, בין אם אלה שחקני NFL או סלבס או משהו כזה, זה קורה הרבה. אז ברור שכשראיתי את הציוץ כמו כולם, לא הקדשתי לזה יותר מדי תשומת לב. אבל אז זה צבר תאוצה וכולם דיברו על זה. אני לא הולך לנקוב בשמות, אבל אני אגלה שהיו לי שיחת טלפון מכמה בחורים אמיתיים שאמרו שהם באמת רוצים לעשות הקרב הזה, והם מאמינים שטום קרוז יסכים. אמרתי להם, 'אם זה נכון וכל מי שמעורב בזה באמת רוצה לעשות את זה, אנחנו יכולים לדבר'. אני אהיה אידיוט לא לעשות את הקרב הזה".

עוד ב"אסור לפספס"
צפו: זה מה שקרה כשלוחם MMA ראה גבר שמכה אישה מחוץ למועדון
דוגמניות רוסיות שמכורות לכושר התחרו ב"אליפות העולם בסטירות בישבן"

הציוץ שהתחיל את הכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully