מחמוד נזמי קטוסה המואשם באונס הילדה בת השבע. אתר רשמי
אתר רשמי

התחרפנתם לגמרי עם הפוליטיקה - אונס ילדה זה אונס ילדה

18.6.2019 / 7:10

דעה: כתב האישום על אונס הילדה בת השבע השאיר את כולנו מזועזעים עד עמקי נשמתינו, אבל הפוליטיזציה ברשתות החברתיות היא לא פחות מאונס נוסף. עמית סלונים האזין למטורללים, קרא את הצבועים והתעצבן

אונס הוא אונס. אונס על רקע לאומני הוא אונס. אונס תחת השפעת סמים הוא אונס. אונס על ידי איש גבוה הוא אונס. אונס על ידי איש שמן הוא אונס. אונס על ידי ערבים הוא אונס. אונס על ידי יהודים הוא אונס. אונס על ידי איש מנומס הוא אונס. אונס על ידי מישהו מוכר הוא אונס. אונס על ידי זר הוא אונס. כל מי שמנסה לשכנע אתכם אחרת הוא פופוליסט ציניקן ומנוול. ובכלל, אבל בכלל לא משנה אם הוא ימני או שמאלני.

לפייסבוק ולאינסטגרם שלנו

כשילדה בת 7 נאנסת, האדמה צריכה לרעוד. העולם צריך לעצור, ומי שמאמין בבורא עולם צריך לכעוס עליו. יש מקרים בהם זה לא רק מותר, זו חובה. אין עונש מספיק חמור, אין שום דרך לאזן את הקוסמוס בחזרה אחרי שפשע כל כך מזעזע מחלחל לתוך הנשמה. הטריגרים שמקרה כזה מפעיל על כל אחד ואחת הם בלתי ניתנים לעיכול.

צילום: שלומי גבאי

"מטורללים ימנים. צבועים שמאלנים. כאילו שיש "סיבה" לאונס של ילדה בת 7."

ברשת התחילו להכתיר "סיבות" לאונס. בימין אמרו שערבים רצו לפגוע בילדה יהודית מטעמים לאומניים. משמאל מלמלו כל מיני אמיתות לא קשורות על כיבוש, ובעיקר הצטרפו למעגל הגינויים והשיח המטופש שסבב את המקרה הכל כך נורא הזה. מטורללים ימנים. צבועים שמאלנים. כאילו שיש "סיבה" לאונס של ילדה בת 7. כאילו שאם זה בגלל שהיא יהודיה זה מסביר משהו. כאילו שזה שהם ערבים הופך את זה לחמור יותר. האובססיה הישראלית להציג כל מקרה במעטפת פוליטית כבר מזמן חצתה כל גבול, אבל בחייאת - אונס של ילדה בת 7. התחרפנתם. תפסיקו לריב מי "צודק" יותר. תעצרו רגע, תסתכלו מהצד, ותבינו שכולכם טועים.

הם בכל מקום, ובחסות הרשתות החברתיות אי אפשר לברוח מהם. אידיוטים שימושיים שמשדרים תוכניות ימניות ברדיו, חברת כנסת מעצבנת ממרצ, חברת כנסת אחרת מהעבודה, עיתונאי לשעבר שעובד בערוץ 20 ועוד כמה גאונים פוליטיים שרצו לעשות סיבוב פוליטי ויח"צני על הגב של ילדה בת 7. חלקם גזענים, חלקם עיוורים מאידיאולוגיה קיצונית, חלקם סתם כל כך אוהבים את עצמם שהם מצליחים להתעלם מנפש טהורה שנשרטה לעד.

עוד באותו נושא

מפחיד: האנס שלך יקבל עונש קל מהרופא שביצע את ההפלה

לכתבה המלאה

משפחתה של הנפגעת ביקשה מבית המשפט לאסור את פרסום המקרה. הם לא רצו להיות חלק מקרנבל פוליטי צפוי ומשובש מוסרית. סביר להניח שיותר מרגש נקמה טבעי, יותר מהזעקה לצדק, ברגע זה הם בעיקר צריכים שקט נפשי כדי להחזיר את החיים למסלול. בואו ניתן להם את התמיכה שהם צריכים, את השקט שהם חייבים, בוא ננסה - כולנו - לאזן את כל הרוע שהם חוו באנושיות. למען הסר ספק, להתעסק בפוליטיקה בהקשר האסון שנפל עליהם זה לא אנושי.

אלימות בכלל, ואלימות נגד נשים בפרט, היא רעה חולה בחברה הישראלית (ובכלל). כמעט כל תלונה חמישית בישראל על אונס היא של נער או נערה מתחת לגיל 16. ברוב כמעט מוחלט של המקרים, האנס הוא אדם קרוב. זה מזעזע, וצריך למצוא דרך להילחם בתופעה הנוראית הזאת. צריך לתת גב לבתי המשפט להעניש בחומרה. לתת כוח לרשויות החוק, לתת כלים לשורדות והשורדים לדבר, להתלונן ולהעניש. אם כל מה שאתם רואים במקרה כזה הוא את הזווית הפוליטית שלו, אתם אונסים את האג'נדה שלכם. וכזכור, אונס זה אונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully