וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקר איים להדליף את תמונות העירום של השחקנית - אז היא עשתה זאת בעצמה

18.6.2019 / 8:45

חשבון הטוויטר של בלה ת'ורן נפרץ בסוף השבוע והיא קיבלה איומים שתמונות העירום שלה יעלו לרשת. אחרי 24 שעות של בכי וייסורים, השחקנית החליטה לקחת את השליטה לידייה ופרסמה בעצמה את תמונות העירום: "אני אוכל לישון טוב בידיעה שהכוח חזר אליי". וואלה! סלבס אמיצה

בלה ת'ורן חושפת תמונות עירום/Instagram

לפעמים ההגנה הטובה ביותר היא התקפה: השחקנית בלה ת'ורן עברה סוף שבוע של גיהנום לאחר שהאקר פרץ לחשבון הטוויטר שלה ואיים להפיץ את תמונות העירום שלה ברבים. היא סיפרה שפרצה בבכי ועברה 24 שעות של גיהנום עלי אדמות עד שהחליטה לעשות מעשה אמיץ. במקום להיכנע לדרישותיו של העבריין או לגורלה המר - היא לקחה את הכוח בחזרה לידיים שלה ופרסמה בעצמה את התמונות האינטימיות אותן איים ההאקר שיפיץ. "לך תזדיין, אתה והכוח שאתה חושב שיש לך עליי. אני אכתוב על זה בספר הבא שלי", צייצה ת'ורן בת ה-21 בשבת האחרונה יחד עם צילומי מסך של ההתכתבויות שלה עם ההאקר והתמונות האינטימיות.

הציוץ שחשף הכול:

ת'ורן שיתפה את מיליוני העוקבים שלה ברשתות החברתיות בחוויה הטראומתית שעברה: "במשך 24 השעות האחרונות אני מקבלת איומים שיפרסמו את תמונות העירום שלי. אני נגעלת, מרגישה שצופים בי, אני מרגישה שמישהו לקח ממני משהו שרציתי שרק אדם אחד מיוחד יראה".

עוד באותו נושא

מה גרם לכוכבת "דיסני" לפרסם תמונה של פין חשוף?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully