וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן נגד "קפטן ג'ורג'": "תביעת הדיבה תוגש בימים הקרובים"

16.6.2019 / 18:03

יו"ר ישראל ביתנו איים בתביעה בחשבון הפייסבוק שלו, לאחר שגיורא עזרא, שהואשם בעבר כ"בוט" של הליכוד בטוויטר, צייץ בחשבונו כי ליברמן ולפיד נפגשו בווינה לאחר הבחירות, כחלק מניסיון להוכיח שקיים תיאום בין השניים. ליברמן אף הוסיף: נכפה הקמת ממשלת אחדות

עריכה: תומר לוי

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן איים היום (ראשון) כי יגיש תביעת דיבה נגד גיורא עזרא, פעיל ברשתות החברתיות המזוהה עם הליכוד, זאת לאחר שטען אמש כי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד וליברמן נפגשו בווינה אחרי הבחירות - בניסיון להוכיח שישנו תיאום בין השניים בפיזור הכנסת ובמהלכים לקראת הבחירות. לפיד וליברמן מכחישים שניהם בתוקף את הפגישה, ואילו הציוץ המדובר נמחק.

עזרא, הפך מוכר במערכת הבחירות הקודמת עקב חשבון הטוויטר שלו - קפטן ג'ורג'. שמו התפרסם לאחר שידיעות והניו יורק טיימס פרסמו תחקיר מקיף על בוטים וחשבונות מזויפים שפועלים לטובת הליכוד ונתניהו ברשת. חשבון הטוויטר של עזרא הוצג כחשבון פיקטיבי מטעם הליכוד, אלא שבמסיבת עיתונאים שנתניהו קיים בתגובה לתחקיר הגיע עזרא, העומד מאחורי החשבון. עזרא אף טען בזמנו כי לא קיבל כסף ושלא עבד בשירות נתניהו או הליכוד אלא ייצג את עמדותיו שלו עצמו.

הולכים לבחירות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
ליברמן: הצעתי אחדות כי הליכוד וכחול לבן לא יגיעו ל-60 מנדטים
ליברמן: נכפה הקמת ממשלה עם הליכוד וכחול לבן - ללא החרדים
סמוטריץ' מצהיר: אוותר על מקומי למען איחוד במפלגות הימין

אביגדור ליברמן במהלך מסע"ת של ישראל ביתנו, בית סוקולב, תל אביב 30 במאי 2019. ראובן קסטרו
"התביעה תוגש בימים הקרובים". ליברמן/ראובן קסטרו

היום, ליברמן השיב אש בעקבות הציוץ, וכתב בפוסט בפייסבוק כי מדובר בשקר על רקע המאבק בינו לליכוד. "מרוב ההיסטריה, בליכוד עברו ל'נשק סודי' - שקרים", טען ליברמן. "אין סוף תדרוכים של בכירי ליכוד בעילום שם על ה'פגישה' ההיא שלא התקיימה מעולם בווינה, בין יאיר לפיד לאביגדור ליברמן. הפחדנות היא ההגדרה היחידה לאותם מתדרכים אנונימיים, שיודעים שאם לא היו נשארים בעילום שם, מיד הייתה מוגשת תביעת דיבה כנגדם. תביעת הדיבה כנגד גיורא עזרא תוגש כבר בימים הקרובים, וכך יעשה כנגד כל אחד שימשיך בהפצת כזבים".

ליברמן שב על טענתו לפיה בפגישה אצל הנשיא, מפלגתו המליצה על נתניהו כמועמד להרכבת הממשלה כפי שהבטיחה לבוחריה. "נתניהו הוא זה שנכשל בהרכבת הממשלה", הבהיר יו"ר ישראל ביתנו. "האחריות כולה עליו בלבד. העובדה היא שנתניהו לא הצליח להגיע להסכם קואליציוני עם אף אחת מהשותפות הקואליציוניות - עם אף אחת מהשותפות. אפילו לגבי תפקידם של בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ בממשלת המעבר עדיין אין שום סיכום".

עוד באותו נושא

נתניהו מינה יועץ לענייני יוצאי ברית המועצות; ליברמן: "רה"מ בלחץ"

לכתבה המלאה
הציוץ של קפטיין ג'ורג'. צילום מסך
הציוץ שנמחק/צילום מסך

בהמשך דבריו, ליברמן התייחס גם לטענות בדבר מאמציו לקדם ממשלת אחדות. "בנימין נתניהו מנסה למקד את הקמפיין הקרוב בשאלה מיהו ראש הממשלה", כתב. "אנחנו בישראל ביתנו חושבים שהרבה יותר חשוב להבהיר איזו ממשלה מציעה כל אחת מהמפלגות תפקידה של ישראל ביתנו לכפות על הליכוד וכחול לבן הקמת ממשלת חירום לאומית וזה מה שנעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully