וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטערים לאכזב: מתקן השעשועים שכבש את הרשת מזוייף

16.6.2019 / 11:45

בימים האחרונים כבש את הרשת מתקן שעשועים יחודי, שזכה למיליוני לייקים תגובות ושיתופים. המתקן שנראה מפחיד במיוחד, התגלה בתור מזוייף. אחרי בדיקה קצרה, נמצא כי קיים מתקן דומה בסיאול שבדרום קוריאה, אך הרבה פחות מפחיד

סרטו ויראלי של פארק שעשועים הטריף את כולם - אבל אז התברר שזה לא אמיתי/TWITTER

ראיתם את מתקן השעשועים שכבש את הרשת בימים האחרונים? יש לנו בשורות רעות בשבילכם. בימים האחרונים, הסרטון של המתקן החדש מסתובב ברשת וזוכה למיליוני לייקים, תגובות ושיתופים, אולם בעת בדיקת המתקן בשטח, גילו כי מדובר בזיוף. בסרטון ניתן לראות בבירור את מגדל הנפילה החופשית מתמתח לפי שלוש מגודלו המקורי תוך כדי שהרוכבים בו נלקחים למעלה במהירות מסחררת. עוד בעת התקרבות הרוכבים לחלקו העליון, הם נופלים, כל אחד בתורו, בזמן שהמתקן עצמו הופך לנדנדת ענק.

לאחר מכן, המתקן מעיף את הרוכבים במהירות בתנועה סיבובית רגעים לפני שהוא מושך אותם חזרה לצורת הישיבה המקורית. ואם זה לא מספיק, תוך כדי שהוא מתכווץ חזרה, הוא מפיל את הרוכבים לקרקע ממש כמו כל מתקן נפילה חופשית אחר. ובכן, מתברר שהמתקן עצמו אמיתי לחלוטין והוא נקרא "נפילת ג'יירו". מדובר במתקן פופולרי במיוחד בפארק השעשועים "עולם לוט" שבסיאול. עם זאת, הסרטון היה נדיב בהצגת יכולותיו של המתקן, שכן הוא כלל לא עובד כפי שנראה בסרטון. במציאות, המתקן לוקח את הרוכבים לחלקו העליון של מגדל בגובה של 70 מטרים ומפיל אותם במהירות של 100 קמ"ש חזרה לקרקע בזמן שהם מתנדנדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

והמתקן האמיתי:

כמו כן, החלק הכי מפחיד הוא ככל הנראה משקפי המציאות המדומה שמחלקים בעת העלייה למתקן, הנותנים לרוכבים הרגשה שהם נופלים במקום אחר. אך כאמור, אף אחד מהרוכבים לא מסתובב סביב המתקן והמגדל עצמו לעולם לא גדל בפתאומיות. מדובר במתקן נפילה חופשית סטנדרטי במיוחד והסרטון עצמו הוא עריכה מתוחכמת שהצליחה לשטות במיליוני גולשים. למעשה, לא מדובר בפעם הראשונה שסרטון דומה מופץ ברשת והוא כנראה גם לא יהיה האחרון. עם התפתחות הבינה המלאכותית ויכולות המחשוב של היום, כל אחד יכול ליצור כזה בעצמו. אנחנו ממליצים שתשימו לב לדברים שאתם רואים ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully