וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ריאליטי חשף את תנוחת הסקס האהובה עליו והפיל את הרשת

16.6.2019 / 9:19

הרקדן המקצועי וכוכב הריאליטי הבריטי קרטיס פריצ'רד בלבל את הצופים כשחשף בפרק של "אי האהבה" את תנוחת הסקס המועדפת עליו - "הנשר". אתם לא לבד: הצופים לא הבינו במה מדובר, מיהרו לגוגל ומרוב עומס הפילו כמה אתרים עם המידע המבוקש

ITV

אתרים המציעים מידע על תנוחות סקס שונות ומשונות רשמו פיק היסטרי ביום שלישי שעבר בזכות כוכב הריאליטי והרקדן המקצועי קרטיס פריצ'רד, לאחר שחשף בפרק של תכנית הריאליטי הנועזת "אי האהבה" שתנוחת הסקס האהובה עליו היא "הנשר". הצופים נותרו מבולבלים ומיהרו לגוגל בניסיון להבין כיצד מבצעים את תנוחת הסקס המועדפת על קרטיס לאחר שהוא עצמו שלח אותם לבדוק: "הנשר היא התנוחה הרומנטית האהובה עליי, נגיד את זה ככה", הוא אמר בפרק, "אני אשאיר לכם לגלות בעצמכם איך זה עובד כי אני לא הולך להגיד לכם מה זה".

הריאליטי הבריטי "אי האהבה", שילוב של "הישרדות" עם תכנית דייטים נועזת, שב השבוע לעונה חמישית וכבר במשימה הראשונה של העונה התבקשו המתמודדים לחשוף פרטים סודיים על חייהם. המשימה שהוטלה על כל אחד מהמתמודדים הוא לקרוא ווידוי של מתמודד מהמין השני ולנחש למי הוא שייך. לאחר מכן הם התבקשו לנשק את האדם שהם חשבו שהווידוי שייך לו. לאחר שכל הווידויים נחשפו, אחת מהמתמודדות נותרה עם סוד אחרון, מידע שאולי מוגזם היה לחשוף אותו מול המצלמות. מתמודדת בשם אמבר התבקשה לנחש מי מהמתמודדים הגבריים אוהב את תנוחת "הנשר" בסקס - וניחשה נכון.

קרטיס פריצ'רד. ITV, צילום מסך
קרטיס פריצ'רד חושף מהי תנוחת הסקס האהובה עליו/צילום מסך, ITV

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כוכבת הריאליטי הנועז הטילה פצצה וחשפה: כל התכנית מבויימת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully