וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז והדר: תיעוד נדיר של אטמוספירת כדור הארץ - מהחלל

5.6.2019 / 0:01

אסטרונאוט שנמצא בתחנת החלל הבינלאומית העלה לחשבון הטוויטר שלו תיעוד מרהיב של שליש מהמסלול שעושה התחנה מסביב לכדור הארץ והתוצאה מרהיבה ועוצרת נשימה

כדור הארץ מתחנת החלל הבינלאומית/NASA

סרטון שצולם בטכנולוגיית טיים-לאפס מתחנת החלל הבינלאומית שולח את הצופים בו לטיול מדהים מהאוקיינוס השקט עד לאוקיינוס האטלנטי ב-60 שניות בלבד. בסרטון שצולם על ידי האסטרונאוט של נאס"א ניק האג, מתועדות כ-30 דקות מהמסלול של תחנת החלל - שליש מהזמן שבו היא עושה סיבוב מלא אחד סביב כדור הארץ - והוא מתעד את הגודל הענק של אטמוספירת כדור הארץ."נדהמתי כשראיתי את העננים הדקיקים נעלמים בין הצללים," כתב האג בטוויטר.

האג עלה לתחנה ב -14 במרץ והוא עתיד לחזור ממסעו בן השישה חודשים לחלל באוקטובר. לדבריו, מעבר ליופי חסר הגבולות לכאורה של אטמוספירת כדור הארץ, הוא היה עד לתופעה אחרת, אישית יותר, בתקופתו בתחנה."חודשיים לשהותי בתחנת החלל! רוצים לדעת איך זה להסתגל לחיים בחלל? הגב שלי נמתח בגלל חוסר כוח משיכה ואני עכשיו גבוה יותר ב-5 ס"מ", כתב האג בטוויטר."שינויי נוזלים גורמים לי להרגיש קצת חנוק וגדוש בבטן , ובכפות הרגליים יש לי המון יבלות כי אנחנו משתמשים בהן כמו ידיים על מעקים".

עוד בנושא
טאג' מאהל, הוותיקן והקולוסיאום: צפו בתמונות של "אופק 5" מהחלל
ירושלים מהחלל: תמונות ראשונות מהלוויין הישראלי "ונוס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully