וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ קורא לצירוף איילת שקד: "כוח אלקטורלי שיחזק את הליכוד"

30.5.2019 / 14:24

בימים הקרובים השר חיים כץ יקבע עם רה"מ מועד לכינוס מרכז הליכוד לאישור ההחלטה להקפאת הפריימריז ושילוב מפלגת כולנו. בנוסף לכך, הוא הביע תמיכה בשריון שרת המשפטים במקום גבוה ברשימה, אך חלק מהבכירים במפלגה צפויים להתנגד למהלך

.

שר העבודה והרווחה חיים כץ הביע היום (חמישי) תמיכה בצירופה של שרת המשפטים איילת שקד לליכוד. ההצעה לשלב את שקד, וכן לשריין אותה במקום גבוה ברשימה, תובא לאישור מרכז הליכוד בנוסף להחלטה על הקפאת הפריימריז לרשימה וליו"ר ולצירוף מפלגת כולנו בבחירות הקרובות.

ההחלטה אושרה השבוע במזכירות הליכוד, אך היום הוגשו עתירות נגד אישור ההצעה, שכן לפי חוקת הליכוד רק המרכז מוסמך לאשר הצעות מסוג זה. כץ, יו"ר מרכז הליכוד, צפוי להיפגש בימים הקרובים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ולקבוע מועד לכינוס מרכז המפלגה לאישור ההחלטות. "יש לכנס את מרכז הליכוד לטובת אישור המיזוג עם מפלגת כולנו", אמר.

בנוסף לכך, השר כץ אמר כי "יש לצרף את איילת שקד שכן היא ראויה ומהווה כוח אלקטורלי שיחזק את הליכוד". בכך הוא הצטרף לח"כ דוד ביטן, שתומך אף הוא במהלך שמקודם על ידי בכירים בליכוד. אולם, בכירים אחרים במפלגה צפויים להתנגד לשריון שלה במידה שהוא יהיה במקום גבוה ברשימה.

הולכים לבחירות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
יהדות התורה במתקפה על ליברמן: לא יהיה הנושא אצלנו
ליברמן: "האיש מקיסריה מאשים את האיש מנוקדים שהוא שמאלני"
שימוע באמצע המגעים הקואליציוניים: הלו"ז המשפטי שמצפה לנתניהו

חיים כץ בישיבת הסיעה הראשונה ביום השבעת הכנסת, 30 באפריל 2019. ראובן קסטרו
יקבע מועד לכינוס מרכז הליכוד עם רה"מ. השר חיים כץ/ראובן קסטרו

בחודש שעבר הגיע לידי וואלה! NEWS תיעוד שממנו עולה כי השר כץ הציע לשקד להצטרף לליכוד בערב הנהגת יישובים בשומרון. בתיעוד, השר כץ פנה לשקד והציע לה להצטרף למפלגתו בתמורה לתמיכתו בה בפריימריז. כץ, שנחשב לאחד ממוקדי הכוח המשמעותיים בקרב מתפקדי הליכוד, התגאה באירוע שאירח ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בביתו בשבי שומרון בכך ש"יש לי מפקד לליכוד, זו עוצמה". לדבריו, "היא (שקד - י"א) ראויה, אנחנו צריכים אותה וחברי הכנסת מבינים מה זה עוצמה".

בשלב מסוים הוא פנה אליה ואמר: "אז איילת, לפני פריימריז כולם באים לתור. את לא צריכה לבוא, יש לך. אנחנו צריכים אותך. את חשובה, יודעת לתרום ואנחנו צריכים אותך. מקווה שבסוף הערב תגידי 'אנחנו באים'". שקד הגיבה בצחוק מצטנע, אך לא הגיבה להצעה ישירות והסתפקה באמירה לפיה "עשינו דברים גדולים יחד, ונמשיך לעשות דברים גדולים".

מאז שהימין החדש נכשלה במבחן הבחירות, ולא עברה את אחוז החסימה בהפרש של 1,400 קולות, שקד לא הצהירה מהן כוונותיה הפוליטית אך לא הכחישה אפשרות של הצטרפות לליכוד. אתמול, ברקע הדיון על התפזרות הכנסת, היא נפגשה עם השר נפתלי בנט שניסה לשכנע אותה להמשיך באותה המתכונת בבחירות הקרובות.

עוד באותו נושא

הצטרפי לליכוד ואתמוך בך: ההצעה המפתה של השר כץ לשקד | תיעוד

לכתבה המלאה

התיעוד של הצעת השר כץ לשקד שהגיע לידי וואלה! NEWS בחודש שעבר:

צילום: אסתר אלוש, דוברת המועצה האזורית שומרון, עריכה: איתי עמרם
איילת שקד, במטה מפלגת הימין החדשש מלון שרתון סיטי טאוור, אולם ברקת 9 באפריל 2019. צילום: אהוד אמיתון/TPS, אתר רשמי
בכירים בליכוד מקדמים מהלך לצירופה במקום גבוה ברשימה. שקד/אתר רשמי, צילום: אהוד אמיתון/TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully