וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו תקף: "ליברמן חלק מגוש השמאל, הוליך שולל את הבוחרים"

אחרי שהכנסת הצביעה על פיזורה והליכה לבחירות, אמר ראש הממשלה כי ליברמן "הציב עוד דרישה ועוד דרישה" ולא התכוון מעולם להיכנס לממשלה. "הוא רצה בצורה ברורה להפיל את הממשלה משיקולים של לקושש כמה קולות, בשמונה חודשים - גרר את המדינה לבחירות פעמיים"

.

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הלילה (חמישי) בחריפות יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שלדבריו "הוליך שולל את המצביעים שלו" ולא הייתה לו כוונה מהרגע הראשון להיכנס לממשלה. "הוא הציב עוד דרישה ועוד דרישה, ובכל פעם הייתה דרישה חדשה. וככה, צעד אחר צעד, כל הבקשות נדחו על הסף וכל התשובות לבקשות, כולל הערב - ארבע פעמים", אמר נתניהו מיד אחרי ההצבעה על פיזור הכנסת ועל ההליכה לבחירות חדשות, שיתקיימו ב-17 בספטמבר.

עוד אמר נתניהו כי "ליברמן הוא עכשיו חלק מהשמאל" מאחר ש"הוא לא נותן את קולו לממשלת הימין". על טענותיו של ליברמן, שלפיהן האחריות לבחירות מוטלת על הליכוד, אמר נתניהו כי מדובר ב"קשקוש". ראש הממשלה הוסיף כי גם יו"ר כולנו, משה כחלון, אמר "טוב, סיימנו את ההסכם, אבל אני אל רוצה לחתום לפני שליברמן חותם".

עוד בוואלה! NEWS:
אין ממשלה - ישראל הולכת לבחירות: הכנסת ה-21 אישרה את פיזורה
ריבלין מבהיר: בסמכות הכנסת להחליט על פיזורה
אחזקה ושימוש בנשק: היורה בבית הכנסת בקליפורניה כופר בהאשמות נגדו

ראש הממשלה בנימין נתניהו יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בכנסת ב-29 במאי 2019. ראובן קסטרו
נתניהו בכנסת, הלילה/ראובן קסטרו

"היו לנו 60", המשיך נתניהו. "הוא לא התכוון להגיע להסכמות. הוא רצה בצורה הכי ברורה להפיל את הממשלה הזאת והוא עושה את זה משיקולים של לקושש כמה קולות. ככה הוא חושב, אבל הוא לא יצליח. הוא גורר מדינה שלמה לעוד חצי שנה של בחירות. בשמונה חודשים אביגדור ליברמן גורר את המדינה פעמיים לבחירות בגלל גחמות אישיות בגלל הרצון והניסיון לקבל עוד כמה מנדטים פשוט לא יאומן, פשוט לא יאומן".

אחרי ההצבעה כתב אביגדור ליברמן בפייסבוק כי "מדינת ישראל הולכת לבחירות חוזרות בגלל סירובן של הליכוד והמפלגות החרדיות לקבל את הצעת ישראל ביתנו ולהצביע על חוק הגיוס בקריאה שניה ושלישית בנוסח המקורי כפי שעבר בקריאה הראשונה, כשהח"כים החרדים לא ישתתפו בהצבעה. במקום זה הוצעו הצעות שונות ומשונות במטרה אחת - למשוך זמן ולמוסס או לרוקן את החוק מתוכן. מדובר בכניעה לחרדים".

עוד באותו נושא

אין ממשלה - ישראל הולכת לבחירות: הכנסת ה-21 אישרה את פיזורה

לכתבה המלאה
אביגדור ליברמן ויואב קיש, מליאת הכנסת, 29 במאי 2019. ראובן קסטרו
ליברמן, הלילה/ראובן קסטרו
אינפו לו"ז בחירות. עיבוד תמונה
אינפו לו"ז בחירות/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully