וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא הסרט המפתיע ממנו "משחקי הכס" העתיקו את הכל?

25.5.2019 / 0:01

מספר מעריצים עם עיניים חדות ויותר מדי זמן פנוי הבחינו לדימיון מחשיד בין "משחקי הכס" לבין סרט ילדים מצוייר מצליח מאוד. בדיוק כמו הרגע שבו ג'ון סנואו עשה את זה עם הדודה שלו - ברגע שאתה רואה את זה אתה לא יכול שלא לראות את זה

טריילר "משחקי הכס" עונה 8 פרק 6, הפרק האחרון/HBO

בין אם אתם חושבים שיוצרי הסדרה שיחקו אותה עם הסיום או בין אתם אתם בטוחים שהם הרסו את הכל - הנה משהו שללא ספק יהרוס לכם את החוויה (או יעצים אותה) - אבל בצורה נעימה, בריאה ומצחיקה מאוד. כמה מעריצים עם עיניים חדות ויותר מדי זמן פנוי הבחינו שהרבה דמויות וסצינות ב"משחקי הכס", בין אם הן מתרחשות מעבר לחומה או במעלה המלך, נראות דומות בצורה מחשידה לסרט מצוייר כלשהו על מפלצת ירוקה ענקית ויצורי האגדות הקסומים שאיתם הוא מסתובב, כולל הדרקון כמובן.

כן, בדיוק כמו הרגע שבו ג'ון סנואו עשה את זה עם הדודה שלו - ברגע שאתה רואה את זה אתה לא יכול שלא לראות את זה ועכשיו גם אתם תוכלו להראות ולהיווכח שיש דמיון רב בין "משחקי הכס" ל"שרק".האדם הראשון שעלה על הדימיון שיתף מספר תמונות משתי ההפקות לצד הכיתוב: "אז בעצם משחקי הכס הוא גרסת לייב אקשן של שרק", ובאמת קשה להתעלם מהדמיון בעיצוב התלבושות, הדמויות ואפילו הצילומים.

עוד בנושא
מה עושים כעת כל אלפי האנשים שקראו לבנות שלהם חאליסי?
134 שדיים, 60 ישבנים ו-7 פינים - מחקר בדק כמה סצנות עירום היו ב"משחקי הכס" - ומה הופיע בהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully