וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שהייתה עדת מפתח בפרשת הכדורגלנים קוקורין וממאייב נפלה ממרפסת הקומה השלישית ונאבקת על חייה

22.5.2019 / 0:00

דוגמנית האינסטגרם קטיה בובקובה נלחמת על חייה בימים האחרון אחרי שנפלה ממרפסת הקומה השלישית בבית מלון בצ'כיה. היא הייתה עדת מפתח בפרשת התקיפה של כדורגלני נבחרת רוסיה, פאבל ממאייב ואלכסנדר קוקורין וסייעה להכניסם לכלא

אתר רשמי

דוגמנית האינסטגרם ואמנית האיפור אקטרינה "קטיה" בובקובה מורדמת ומונשמת לאחר שנפלה בשבוע שעבר מגובה של יותר מעשרה מטרים ממרפסת הקומה השלישית בבית מלון באתר נופש במזרח בוהמיה, צ'כיה. בובוקבה בת ה-31 הייתה עדת מפתח בפרשת התקיפה של כדורגלני נבחרת רוסיה, פאבל ממאייב ואלכסנדר קוקורין, שנידונו החודש ל-17 ו-18 חודשי מאסר בהתאמה. מממצאי החקירה עולה שלא נמצאו עדים לנפילתה של הכוכבת - ועל אף השמועות שזו נדחפה במעשה נקמה, השוטרים סבורים שמדובר בתאונה.

בובקובה הייתה עדת מפתח בתיק פאבל ממאייב ואלכסנדר קוקורין, שנמצאו אשמים בשני מקרי תקיפה לאחר בילוי משותף. באירוע אחד תקפו פקיד בכיר במשרד התעשייה הרוסי במסעדה והשליכו עליו כיסא - ובאירוע אחר הכו נמרצות נהג בשל ויכוח על הכביש. לאחר שהקלטות של שני מקרים אלו פורסמו ברשת, המשטרה זימנה את השניים לחקירה ובסיומה הם נעצרו. בובקובה נכחה לצידם במקרי התקיפה ואף ניסתה להגן על הנהג מפניהם.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אלכסנדר קוקורין התחנן בתא הנאשמים ונשלח למעצר של חודשיים

לכתבה המלאה

בובקובה הגיעה לבית החולים במצב קשה עם שברים בצלעות ובאגן, פגיעה בריאות ובטחול ודימום תוך גולגולתי. היא עברה מספר ניתוחים ונמצאת תחת הרדמה. המשטרה לא מצאה עדים לאירוע וממתינה לתחקר את בובקובה אם וכאשר מצבה ישתפר. "אף אחד מלבדה לא יוכל לספר מה באמת קרה שם", מסר דובר המשטרה לוקאס וינסנס. המקרה אירע בסביבות השעה 23:00 כשחגגה עם קבוצת חברים, כולל הסנאטור הרוסי לשעבר ואיש העסקים אנדריי ישצ'יוק. דובר המשטרה הוסיף: "זו ודאי הייתה תאונה מצערת. היא ניגשה למרפסת כדי לעשן, ישבה על מעקה הקומה השלישית ומאוחר יותר מצאו אותה על הקרקע. היא בטח הייתה שם לבד. מהחקירה הנוכחית לא נראה שמישהו היה עד לנפילתה". חברתה של בובקובה, לאריטה טורואה, הוסיפה: "קטיה נמצאת במצב קריטי. היא עברה סדרת ניתוחים והנה מורדמת". טורואה עודדה את עוקביה של הכוכבת לתרום מכספם לעזרה בטיפולים שלה.

פאבל ממאייב חוגג שער במדי פ.ק. קרסנודאר. GettyImages
פאבל ממאייב חוגג שער במדי פ.ק. קרסנודאר/GettyImages
אלכסנדר קוקורין במדי נבחרת רוסיה. GettyImages
אלכסנדר קוקורין במדי נבחרת רוסיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully