וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראית כמו דחליל" - מה עובר על הכוכבת "הלסבית" מלהקת ט.א.ט.ו?

22.5.2019 / 9:08

יוליה וולקובה כבשה את העולם לפני 16 שנים כחלק מהצמד הרוסי המצליח, אך כעת אחרי שהתגברה על מחלת הסרטן, המראה שלה הולך ומתדרדר. המעריצים כועסים: "את נראית כמו בובה, שום דבר לא נשאר מיוליה הישנה"

אתר רשמי

הזמרת הרוסיה יוליה וולקובה, 34, פרצה לתודעה בשנת 2003 ביחד עם חברתה לנה קטינה, כשבבגדי בית ספר קצרים, החליפו נשיקות ושרו את הלהיט: "All The Things She Said". ביחד הצמד T.A.T.U היו הדבר החם הבא ושידרו לכולם תדמית לסבית שקצת הרגיזה אנשים ברוסיה. מאז, הן הוציאו עוד כמה שירים שהצליחו וב-2003 סיימו במקום השלישי באירוויזיון, אך בשנים האחרונות שמותיהן די נעלמו ונשכחו.

בהופעותיהן נהגו בנות הצמד להתנשק בלהט לפחות פעם אחת בכל הופעה, וזאת כדי לחזק את הדימוי הלסבי שנבנה להרכב. לאקט זה נוספו מילות השירים והקליפים של הצמד, שדיברו על היחסים הלסביים שלהן, וראיונות בהם תיארו את חיי המין שלהן בפרוטרוט. לעתים קרובות השיבו על שאלות בנוגע לזהות המינית שלהן באמירה כי הן לא אוהבות להדביק לעצמן תוויות. בדצמבר 2003 שודר סרט תיעודי על ט.א.ט.ו., בו הודו שהן לא בנות זוג, מעולם לא היו כאלו, ושהתדמית הלסבית הייתה גימיק שיווקי בלבד. אחת מהן אף אמרה שהיא מאמינה שמעשיה בלהקה הם בגדר חטא ושהיא נפגשת עם כומר לעתים קרובות בנושא זה.

כבר לפני שנתיים פרסמנו על כך שוולקובה, שקריירת השירה שלך נעצרה בעקבות מחלת הסרטן, החלה לדגמן ועברה מספר רב של ניתוחים פלסטיים. כעת המעריצים ברוסיה באים בטענות שהיא "שינתה את פניה" ואפילו נראית מפחיד.

עוד בנושא:
30 שנה אחרי: כוכבי "הצלצול הגואל" התאחדו - ולא תאמינו איך הם נראים היום
מאנטונלה לבובה פראית: לא תאמינו איך נראים היום כוכבי הטלנובלות שגדלתם עליהם

  • עוד באותו נושא:
  • טאטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully