וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב הזה יביא אתכם יותר רחוק ממה שחלמתם

בשיתוף Experis Israel, בשיתוף Experis Israel

1.5.2019 / 9:26

"כל ארגון המחזיק במידע ונתונים הוא מקום עבודה פוטנציאלי לאנשי הגנת סייבר", אומר שמוליק טל, CTO תכנית Experis Academy המציעה הסבה והכשרה לתחומי ההייטק. הכירו את המסלול שיהפוך אתכם לאנשי הגנת סייבר, ויפתח בפניכם עולם מקצועי שבו ביקוש גבוה ליכולות שתרכשו

אישה עובדת בהייטק. ShutterStock
"הביקוש הגבוה בתחום המתפתח והמרתק, הופכים את עולם הסייבר לאפשרות מצוינת עבור אנשים הרוצים להיכנס לתחום מרתק ומתגמל בהייטק"/ShutterStock

"תחום הסייבר מתפתח בישראל ובעולם בקצב מסחרר ויוצר ביקוש גבוה לאנשי מקצוע בקרב ארגונים מכל הסוגים וחברות סטארט-אפ. יש שתי מגמות שמשפיעות על המחסור הזה: האחת, העולם הופך להיות דיגיטלי יותר ולכן עולם הסייבר בא לידי ביטוי בכל תחום ותחום בחיינו, כך שגם האפשרות לפריצות ולנזקים בתחום הסייבר עולה; שנית, ישנה יותר רגולציה מכיוון הממשלות, אשר מחוקקות חוקים וקובעות תקנות שמחייבות את הארגונים והחברות לעמוד בתקנים מסוימים, שאותם צריכים לממש אנשי מקצוע", אומר שמוליק טל, CTO של תכנית Experis Academy המציעה מסלול הכשרה בתחום הגנת סייבר.

"הביקוש הגבוה בתחום המתפתח והמרתק, הופכים את עולם הסייבר לאפשרות מצוינת עבור אנשים הרוצים להיכנס לתחום מרתק ומתגמל בהייטק, או לבעלי ידע בתחום המחשוב וה-IT הרוצים להשתדרג לקריירה בתחום צומח ומבוקש" מוסיף טל.

על מנת לאפשר לאנשים מוכשרים ובעלי פוטנציאל להיכנס לתחומי הגנת סייבר, נפתח מסלול הכשרה ייחודי במסגרת תכנית Experis Academy. המסלול כולל ידע מעמיק בתחומי הגנת סייבר על פי הנחיות רשות הסייבר הלאומית, זאת בנוסף לשיתוף פעולה ייחודי עם מומחי חברת Cybereason, שפיתחה קו מוצרי הגנת סייבר מתקדמים, המאפשר לסטודנטים ללמוד ממומחי החברה.

"מדינות, גופים בינלאומיים וחברות רבות, גדולות וקטנות, כבר הבינו שאם יש לך מידע ונתונים שאתה עלול לאבד - אתה מטרה", אומרת נועה פינקס, מנהלת צוות האנליסטים בחברת Cybereason, "התוקפים חכמים ומשתכללים, זה משחק של חתול ועכבר וחובה להישאר עדכניים בתחום".

המסלול שם דגש על ההכשרה הפרקטית, בהתאם לדרישות השוק. "למי שאין ניסיון תעסוקתי קשה בדרך כלל להתקבל למשרות טובות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה וסוגרים את הפער מבחינת הידע וההתמקצעות. חברת Experis Cyber, חברת שירותי הגנת הסייבר של Experis Israel, קולטת חלק מבוגרי הקורס לעבודה במרכז הבקרה המתקדם בתל אביב אנו מתחייבים על עבודה לכל בוגרי המסלול שמקבלים ליווי צמוד עד הכניסה לתפקיד. מתוך קבוצת הסטודנטים שהתחילה את ההכשרה הנוכחית, חלק כבר מצאו עבודה במהלך ההכשרה ואחרים נמצאים בתהליכי קבלה לעבודה".

עבודה על מחשב. ShutterStock
"מדינות, גופים בינלאומיים וחברות רבות, גדולות וקטנות, כבר הבינו שאם יש לך מידע ונתונים שאתה עלול לאבד – אתה מטרה"/ShutterStock

הסמכה שפותחת דלתות לקריירה בינלאומית

המסלול מחולק לשני חלקים - הכשרת מיישם הגנת סייבר, האורכת כשישה חודשים בה לומדים ליישם את התקן שמגדירה רשות סייבר. בסוף ההכשרה מקבלים תעודה ומספר רישיון של מיישם הגנת סייבר. נושא התעודה חשוב כיוון שהתחום עובר רישוי, ובעתיד כל מי שירצו להיכנס לתחום יזדקקו לתעודה המוכיחה עמידה בתקן.

בחלק הראשון של המסלול הסטודנטים מקבלים ידע לגבי מערכות תקשורת ומערכות הפעלה", אומר טל, "בנוסף לומדים שיטות הצפנה ותקיפה, ניהול אירוע, שינוע של מידע ונתונים בתוך הארגון ומחוצה לו והגנה על שירותי ענן. כ-100 שעות מתוך ה-300 של הקורס מיועדים לתרגול".

החלק השני הוא אופציונלי ומיועד למי שמעוניין בהסמכת CEH - Certified Ethical Hacker, המלמדת את שיטות התקיפה של האקרים, הכרת התוכנות שבהן משתמשים והקניית מיומנויות המאפשרות לזהות חולשות בתוך מערך הגנת הסייבר של הארגון ותיקונן. הכשרה זו מספקת תמונת 360 מעלות של הגנה והתקפה הקשורים לסייבר.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

8 שאלות שיגלו האם אתם באמת מרוצים מהג'וב שלכם

בשיתוף ManpowerGroup
הגנת סייבר. ShutterStock
"כ-100 שעות מתוך ה-300 של הקורס מיועדים לתרגול"/ShutterStock

מה עושים אנשי הגנת סייבר?

מיישמי הגנת סייבר מיישמים את תפיסת ההגנה של הארגון או החברה, והם מנהלים אירוע בהתאם לתקנים בינלאומיים ולתקינה ארצית.

"מהות עבודתם של אנשי הגנת הסייבר היא עבודתם ב-SOC, ראשי תיבות של security operation center. מדובר במחלקה או חטיבה בחברה שבה עובדים אנליסטים שמנטרים את הרשת באמצעות כלים שונים ואוספים מידע. "ה-SOC בונה את מערך ההגנה, האנליסטים מקבלים מידע על אירועים שונים ומגדירים מהו אירוע אמת ומהו אירוע שקר", מפרטת פינקס, "הם יתעדפו, ויתחקרו את האירוע, ימליצו איך להכיל אותו, ומהי הדרך שבעזרתה ניתן לשפר את המגננה בעתיד. אנשי ה-SOC יודעים לתכנת סקריפטים כדי לעשות אוטומציה לשגרות הגנה שונות על מנת לייעל אותן. הידע של האנליסטים משמעותי מאוד, אין תחליף לשיקול הדעת שלהם בהחלטה על דרכי הפעולה המתאימות בכל סיטואציה".

כיום הגנת הסייבר אינה מתמקדת בהגנה על מכשירים או מחשבים מסוימים. תפיסת "חומת האש" נעלמה. כיום יש מערך הגנה שמזהה באמצעות תוכנות שונות אנומליה, חריגה, ואנשי הגנת הסייבר בודקים האם מדובר בפריצה או בפעילות תקינה ומגיבים בהתאם.

"כל ארגון שיש לו נתונים ומחובר לרשת הוא מקום עבודה פוטנציאלי לבוגרי תכנית Experis Academy" מסכם טל, "כיום חברות מבינות שהגנת סייבר כוללת את כל המחשבים והמכשירים הדיגיטליים הקשורים לחברה. מספיק שעובד החברה יושב עם סמארטפון בבית קפה ומתחבר לרשת כדי שייחשף לתקיפה".

תכנית Experis Academy להכשרה ולהסבה למקצועות ההייטק פועלת כבר מעל לעשור ואלפי בוגריה השתלבו בחברות מובילות בתחום ההתמחות שלהם. עבור מי שרוצה לעבוד באחד התפקידים הנחשקים ביותר בתחומי ההייטק בכלל או בתחום הגנת סייבר זו התכנית שתעניק יתרון בצעד ראשון לקריירה חדשה.

עשו את הצעד הראשון שלכם לקריירה בסייבר

בשיתוף Experis Israel, בשיתוף Experis Israel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully