וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד החדש והנועז במיוחד של קואצ'לה: מפשעה וישבן חשופים

24.4.2019 / 0:11

פסטיבל המוזיקה קואצ'לה כבר סיפק בעבר טרנדים נועזים אך ספק אם נראה שם משהו כזה: בכל מקום בפסטיבל בקליפורניה נראו מכנסי העור החדשים - האסלס צ'אפס, שמשאירים מעט מאוד מקום לדמיון בכל הנוגע לחלק התחתון

James Charles

פסטיבל המוזיקה קואצ'לה בפאלם ספרינגס, קליפורניה, נודע בעיקר בגלל הטרנדים האופנתיים הנועזים שיוצאים ממנו, אך נראה שאחרי שנים בהם ראינו דברים כמו ביקיני של תחתיות בירה, ובגדים משקיות פלסטיק, השנה הצעירים של הקואצ'לה החליטו לעבור כל גבול - עם מכנסי עור ללא מפשעה שחושפים את הישבן.

הטרנד, שקיבלה את השם Assless Chaps, מכנסי עור ללא תחת, כבש את כל הפסטיבל. המכנסים מכסים את המותן, אך משאירים גם את המפשעה וגם את הישבן חשופים כולם, תחת שמש המדבר הקופחת של קליפורניה.

עוד בנושא:
לאמיצות בלבד: שמלת הכלה שהצליחה להוציא את הכלות משלוותן
ללא מילים: הפוזה החדשה והפרובוקטיבית של דוגמניות האינסטגרם

בין כוכבי הרשתות החברתיות השונות שנצפו לובשים את המכנסיים היו הדוגמנית מולי אקסהאם, כוכב היוטיוב ג'יימס צ'ארלס, וגם האחות הצעירה של קארדי בי, קרולינה הנסי, שהפתיעה בזוג ורוד עם נקודות של פרה.

התגובות, נגיד, לא היו כל כך אוהדות. "תארו לעצמכם שאתם משלמים 2,000 דולרים ללכת לקואצ'לה רק כדי שתוכלו להעלות הרבה מאוד תמונות עם האסלס צ'אפס", נכתב בטוויטר, כשמשתמש נוסף הגיב וכתב: "הקואצ'לה השנה היא למעשה 30 אחוזים מוזיקה, 70 אחוזים אסלס צ'אפס", ואחר סיכם: "כנראה שהנושא השנה בקואצ'לה היה כובעי קאובוי, ג'ינסים של מותגים, ואסלס צ'אפס".

עוד באותו נושא

תכשיטי הפטמות החדשים כל כך לוהטים שהם כבר סולד אאוט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully