וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי זקפה בת יומיים - הרופאים נאלצו לכרות חצי מאיבר המין של הגבר

23.4.2019 / 0:07

אחרי יומיים של זקפה בלתי נגמרת הגיע גבר לבית החולים בצפון הודו בבקשה לעזרה, והרופאים החליטו לנקז את הדם שהצטבר. אלא שמכאן הדברים התדרדרו והם נאלצו לכרות מחצית חצי מאיבר מינו

לילה

בסרטון - עוד סיבות לא לקחת כדורים שמעוררים זקפה ומשפיעים לתקופה ארוכה

גבר בהודו עבר לאחרונה ניתוח בו הפין שלו נחצה לשניים בעקבות נמק שנגרם לו כתוצאה מזקפה שנמשכה יומיים. בן ה-52 הגיע לבית החולים כשהוא טוען שהוא לא יכול להפטר מזקפה ממושכת וכואבת. הרופאים ניקזו את הדם מאיבר המין שלו, אך השאירו קטטר בפנים ולחצו על איבר המין, מה שגרם לנמק שחור.

לרופאים לא נשארו יותר מדי אופציות אלא לכרות חלק מאיבר המין, אחרי שהוא חזר אליהם והראה סימנים של פגיעה ברקמות שנגרמה מהפסקת זרימת הדם אל איבר המין.

עוד בנושא:
תובעת את האקס: איבר המין הגדול שלו הרס את שלי
הגבר עם איבר המין הגדול בעולם נתפס בשקר - ונחשף
האם הגודל הממוצע של הפין הלך וגדל עם השנים או שהתחלנו לשקר?

זיקפה - אילוסטרציה. ShutterStock
זיקפה - אילוסטרציה/ShutterStock

הפרטים על המקרה הנדיר הזה, שקרה בבית החולים האוניברסיטאי קינג ג'ורג' שבלוקנאו בצפון הודו, פורסמו בחודש שעבר במגזין הרפואי הבריטי. על פי המאמר, אותו אדם סבל מזקפה ארוכה וממושכת. לא ברור מה גרם לכך, אבל המומחים מחשיבים זקפה שנמשכת יותר מ-48 שעות כמקרה חירום רפואי. ארגון הרפואה הבריטי טוען שמקרה כזה יכול להתרחש או כתוצאה ממחלה, או שימוש בתרופה לא חוקית או בתגובה חריגה לתרופות שאמורות לעזור לזקפה, כמו ויאגרה.

"הסרנו את צינור השתן שלו", כתב הרופא הנתח דוקטור סאקיב מדהי בדוח שלו, "אך עדיין הצבע השחור של איבר המין שלו לא נעלם ורק החמיר ביום שלאחר מכן - עם סימן ברור של נמק".

שלושה שבועות אחרי הניתוח משנה החיים, הוא חזר לתת שתן בצורה נורמלית, והוא מתפקד כרגיל עם "פצע בריא", כהגדרת הרופאים. דוטור מדהי טוען שהקטטר והלחץ שהופעל אחרי הניתוח ככל הנראה גרמו לנמק להחמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully