וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל רוסו לא פורש ממפלגת העבודה: "התוצאות מחייבות חשבון נפש"

12.4.2019 / 12:03

רוסו, מספר 2 במפלגת העבודה, פרסם בחשבון הטוויטר שלו הכחשה בעקבות שמועות על כוונתו לפרוש. "תוצאות הבחירות העגומות מבחינת המפלגה, ומבחינתי האישית - מחייבות זמן לחשבון נפש אישי ומפלגתי"

עריכה: שניר דבוש

בעקבות תוצאות הבחירות לפיהן מפלגת העבודה זכתה לשישה מנדטים בלבד, פרסם הבוקר (שישי) מספר 2 במפלגה, טל רוסו, כי אין אמת בפרסום שבכוונתו לפרוש מרשימת העבודה לכנסת.

"חברים, עזבו שמועות, קבלו עדכון ממקור ראשון", כתב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו. "תוצאות הבחירות העגומות מבחינת המפלגה, ומבחינתי האישית - מחייבות זמן לחשבון נפש אישי ומפלגתי. בכל מקרה חשוב לי כבר עכשיו לומר באופן חד משמעי: אני עם מפלגת העבודה. לא הופעל עלי לחץ לפרוש מאף אחד".

עוד הוסיף כי בימים האחרונים זכה לתמיכה רחבה "מצד כלל חברי מפלגת העבודה ותומכים. מבטיח לעדכן ומבקש לנצל את ההזדמנות להעביר את הערכתי מגלי התמיכה המחמיאים. הייתי אומר שאני נרגש ביותר, אבל לא נעים לשבור את המוניטין של החיקוי שלי בארץ נהדרת".

עוד בוואלה! NEWS:
גבאי לא פורש ממפלגת העבודה: "אתייעץ בנוגע להקדמת הפריימריז"
כל הפנים והשמות: כך צפויה להיראות הכנסת ה-21
העבודה בקמפיין געוואלד של הרגע האחרון: "אל תתנו לרסק אותנו"

טל רוסו מגיעים לזירב בקיבוץ משמרת, 25 במרץ 2019. ראובן קסטרו
לא פורש. רוסו/ראובן קסטרו

אמש, יו"ר העבודה אבי גבאי הבהיר כי לא יפרוש מתפקידו, ויתמנה כחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה במועד השבעת הכנסת בסוף החודש הבא. "אני מכיר ויודע מהו כובד המשקל והאחריות שמונחים על כתפיו של יושב ראש מפלגת העבודה", אמר.

"אמשיך לפעול למען תנועת העבודה והציבור בישראל וב-30 באפריל אשבע אמונים כחבר בכנסת ישראל ואשרת את הציבור מהאופוזיציה. בימים הקרובים אקיים התייעצויות עם חברי הכנסת של מפלגת העבודה לגבי הקדמת מועד הפריימריז לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה ואפשרויות נוספות שעומדות על הפרק".

בימים האחרונים גברו הקולות הקוראים לגבאי להתפטר מתפקידו, בהם מזכיר המפלגה ערן חרמוני שאמר היום כ הבהיר לגבאי ש"לאור תוצאת הבחירות ההרסנית, עליו לקחת אחריות ולהתפטר לאלתר מתפקיד יו"ר מפלגת העבודה, כפי שהיה עליו לעשות עוד בערב ההפסד".

עוד באותו נושא

גבאי לא פורש ממפלגת העבודה: "אתייעץ בנוגע להקדמת הפריימריז"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • טל רוסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully