וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ: "אם הייתה לנתניהו דרך שיהרגו אותי - הוא היה עושה את זה"

בהקלטות שפורסמו בחדשות 13 נשמע יו"ר כחול לבן מתבטא באופן חריג נגד ראש הממשלה, בטענה כי ערב הבחירות היה עושה הכול על מנת לפגוע בו. בהקלטות, שבוצעו לאחר התפוצצות פרשת הטלפון הנייד, גנץ העלה סברה כי נתניהו חבר לרוסיה על מנת שזו תפרוץ לטלפון

עריכה: ניב מעוז

"אם הייתה לנתניהו דרך שאני אפגע, שיהרגו אותי, הוא היה עושה את זה" - כך נשמע יו"ר כחול לבן בני גנץ בהקלטות שפורסמו הערב (ראשון) בחדשות 13. בהקלטות שהתבצעו בשיחה בפורום מצומצם, נשמע גנץ מתבטא באופן חריג נגד נתניהו, ואף הביע חשש שנתניהו פועל בשיתוף פעולה עם רוסיה כדי שיפרצו למכשיר הטלפון הנייד שלו.

גנץ, שחש פגוע מסוגיית הטלפון הנייד והרמיזות של נתניהו באשר לתוכנו, טען כי אם נתניהו היה יכול, היה מסיר את האיומים שעומדים בדרכו בבחירות באופן אלים. "אם בנימין נתניהו הבסיסי, שאני מכיר, היה רוצה שאני אפגע? התשובה היא לא", טען בתחילה. "האם בנימין נתניהו של ערב הבחירות הזה מוכן שאני אפגע? כן לצערי אני אומר את זה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
"סגרתי את הדלת, לא נעלתי": גנץ לא פוסל ישיבה בממשלה עם נתניהו
למרות החשיפות בפרשת הצוללות: הפערים בין נתניהו לגנץ נשמרים
אחרי ההקלטה המביכה, גנץ טוען: "הדברים נאמרו לפני שנחשפו פרטי האישום"

מפלגת כחול לבן חברי המפלגה גנץ לפיד בוגי אשכנזי גני התערוכה. ראובן קסטרו
"היה הורג אותי". גנץ/ראובן קסטרו

אחר כך נשמע גנץ, באופן מעט קונספירטיבי, לא פוסל אפשרות של שיתוף פעולה בין נתניהו לקרמלין סביב פרשת הטלפון הנייד. "אוקיי, (אם) זה לא האויבים - אז מי עושה את זה? זה היריבים", טען גנץ. "אם זה לא היריבים, איך הם עושים את זה? באחת משתי האפשרויות. אפשרות אחת, זה שהם לוקחים אנשים פרטיים שעושים פעולות סייבר כאלה ואחרות. אפשרות שנייה שהיא מתאימה לביבי, אם כי אני לא נותן לה סיכוי גבוה, זה שהוא מפעיל את הרוסים בשביל להתערב בבחירות".

מלבד החשש מניסיון לפגוע בו, גנץ לא מהסס להעריך כי מיד לאחר הבחירות, נתניהו צפוי לכתב אישום ואף לעונש מאסר. "האיש הזה יודע שהוא הולך לכלא, הוא יודע שהוא הולך לכלא", אמר הרמטכ"ל לשעבר. "הוא יודע שהוא בכלא בכל דרך. אם הוא מסיים את תפקידו כראש הממשלה, הוא הולך לכלא. אם הוא לא הולך למשפט, הוא לא הולך לכלא והוא אצל שרה - הוא נשאר בכלא. המקום היחידי שהוא אדם חופשי בו זה שהוא במשרד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת ממשלה, 17 במרץ 2019. רויטרס
"סימני פרנויה". נתניהו/רויטרס

זו אינה הפעם הראשונה שהקלטות בהן נשמע גנץ בפורומים סגורים מסבכות אותו. בשבוע שעבר נחשפו בחדשות 13 הקלטות נוספות, בהן הוא מודה כי הוא אינו פוסל ישיבה בממשלה עם נתניהו זאת חרף הצהרותיו ערב פרסום כתב החשדות נגד ראש הממשלה. בהמשך הוא גם מתח ביקורת על תפקודו הכלכלי של נתניהו ואף הצהיר על כוונות חיוביות בנוגע לישיבה עם החרדים בממשלה. עם זאת, זמן קצר לאחר פרסום ההקלטות, שב גנץ על עמדתו כי לא יישב בממשלת נתניהו.

מהליכוד נמסר בתגובה: "בני גנץ איבד זה. אחרי שהאשים את ראש הממשלה בבגידה במדינה, הוא מאשים את ראש הממשלה שישלח אנשים לרצוח אותו. אם בני גנץ מגלה סימני פרנויה מתקדמים אחרי שבועיים של 'לחץ' במסע בחירות ולאחר שהאיראנים פרצו לטלפון שלו, איך הוא יוכל לנהל מדינה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully