וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ פנה לנתניהו: "מכירת צוללות זו החלטה אישית? מחייב בדיקה"

טל שלו, שליחת וואלה! NEWS לוושינגטון

23.3.2019 / 23:38

ראש מפלגת כחול לבן התייחס לדבריו של ראש הממשלה בריאיון לחדשות 12, בהם הודה כי הרמטכ"ל ושר הביטחון לא עודכנו על מכירת הצוללות למצרים. נתניהו אמר בריאיון כי המכירה נעשתה "מסיבות ביטחוניות בלבד"

צילום: פייסבוק

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיב הערב (שבת) לריאיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו בחדשות 12, בו הודה נתניהו כי מכירת הצוללות הגרמניות למצרים לא נעשתה בהתייעצות שר הביטחון והרמטכ"ל. "אתה מקשיב לעצמך?", פנה גנץ לנתניהו בסרטון שפרסם מוושינגטון, "מכירת צוללות בהחלטה אישית של ראש ממשלה מבלי להיוועץ בשר הביטחון? מבלי להיוועץ ברמטכ"ל? ביבי, אתה מקשיב למה שאתה אומר? מה זו, היתקלות שמיד צריכים להסתער?".

נתניהו אמר בריאיון כי "לא עדכנתי אף אחד כי זה סוד שיודע אותו היועץ המשפטי והצוות הקרוב שלו. מי שעוד יודע זה כמובן היועצים לביטחון לאומי יעקב עמידרור ונגל. שר הביטחון דאז לא אמור לדעת את זה. התנגדתי למכירת הצוללות למצרים בתקופת מורסי. לא עיקמתי את האף בזמן מכירה למצרים בתקופת סיסי. הסיבות הן סיבות ביטחוניות בלבד".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו התראיין: "האם אקדם חוק שימנע העמדתי לדין? מאמין שלא"
נתניהו יגיש תביעת דיבה נגד גנץ ויעלון: "הקריאה בוגד - הסתה"
הרחק מהצוללות והטלפונים: מסע הבחירות נודד לוושינגטון

ריאיון של קרן מרציאנו עם בנימין נתניהו, חדשות 12. צילום מסך
נתניהו בריאיון בחדשות 12, הערב/צילום מסך

נתניהו הגיע לאולפן חדשות 12 באופן מפתיע לפני המראתו לוושינגטון, שם ינאם יום אחרי גנץ בוועידת איפא"ק. בריאיון לקרן מרציאנו ועמית סגל נשאל על סוגיית המניות והקשר לפרשת הצוללות, על כתבי האישום העומדים נגדו בכפוף לשימוע, ועל היריבות עם גנץ.

נתניהו פירט את גרסתו לסוגיית המניות והקשר לפרשת הצוללות, ואמר כי מדובר ב"עלילת דם", וכי "דיווחתי לשלטונות המס" על כך. נתניהו הבהיר כי בן דודו "זיהה הזדמנות עסקית", כשרכש את המניות.

"בן דודי לא ניהל את החברה", הוסיף נתניהו, "הוא נשאר דירקטור בחברה של אלקטרודות לייצור מתכת. אם מישהו קנה שם צוללת זה משפיע בערך כמו שאת קונה בקבוק קולה, וזה משפיע על חברה לייצור סוכר בהונדורס שיש לך מנייה בה".

עוד באותו נושא

נתניהו התראיין: "האם אקדם חוק שימנע העמדתי לדין? מאמין שלא"

לכתבה המלאה
יאיר לפיד ובני גנץ בחשיפת התוכנית הכלכלית-חברתית של כחול לבן, גני התערוכה, 21 במרץ 2019. ראובן קסטרו
גנץ ולפי בכנס מפלגת כחול לבן בגני התערוכה, ת"א/ראובן קסטרו

נתניהו התייחס בריאיון גם לסיבה בגינה החליט לתבוע דיבה את ראשי מפלגת כחול לבן ואמר כי "הם מציגים אותי כבוגד. אני, שכמעט נהרגתי כמה פעמים למען המדינה שלנו, הם מאשימים אותי בבגידה. זה דבר שלא ייעשה, אבל הם עושים ניסיון של הסחה". הוא אף הוסיף כי הוא "לא רואה אפשרות" כי גנץ ולפיד ישבו איתו בממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully