וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' על מפלגתו של גנץ: "החליטו לחסל את העבודה ומרצ"

יו"ר האופוזיציה האשימה את כחול לבן בפגיעה במפלגות הגוש ובניסיון "לשתות מהן מנדטים" ועקצה את ניסנקורן על כך ש"מחביאים אותו בקמפיין". מירב כהן הדגישה כי כחול לבן לא תשב עם נתניהו ש"פסול בגלל מצבו המשפטי". אולמרט: "איראן רוצה את נתניהו בשלטון"

צילום: שלומי גבאי

יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' (העבודה) האשימה היום (שבת) את מפלגת כחול לבן בניסיון לחסל את המפלגות האחרות בגוש המרכז-שמאל. באירוע שבתרבות בחדרה הבהירה יחימוביץ' כי מפלגתה תמליץ על בני גנץ לראשות הממשלה, אך אמרה כי מפלגתו "החלה את דרכה בלקחת קולות מהימין" ו"בשלב מסוים הם נואשו והחליטו לחסל את העבודה ומרצ, לאחר שאמרו לשתות מהן מנדטים".

יחימוביץ' האשימה גם את יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מספר 5 בכחול לבן, כי הוא בוחש בענייניה של מפלגת העבודה. היא אף עקצה אותו ואמרה כי "כחול לבן מחביאים אותו בקמפיין". עוד הוסיפה בדבריה על ניסנקורן, שמולו הפסידה בבחירות לראשות ההסתדרות, ושלא עזב באופן רשמי את הארגון, ואמרה כי הוא "הפך לעול כי הכניסה שלו לפוליטיקה לא הייתה כשרה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
ה"משעממת" מקריית שמונה לאבי גבאי: "משתמש בי כדי להוציא את השד העדתי"
ברקע הגילויים בפרשת הצוללות: גנץ מתחזק - אך היתרון עדיין בגוש הימין
סיכוי להינצל: בנט מזעיק את שקד לפרונט כדי למנוע התרסקות

יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' באירוע שבתרבות בחדרה ב-23 במרץ 2019. שלומי גבאי
"נמליץ על גנץ לראשות הממשלה". יחימוביץ'/שלומי גבאי

עם זאת, היא אמרה כי "גנץ הוא אדם הגון וטוב" והתייחסה לפרשת הפריצה האיראנית לטלפון הנייד שלו. " זה לא קריטי לדעת מה היה בטלפון שלו", אמרה. "לא צריך לדרוש ממנו לחשוף מה היה שם. מה שאנחנו יודעים על נתניהו הרבה יותר מביך גם אם נפשפש בטלפון של גנץ".

היא תקפה גם את החיקוי של אמנון אברמוביץ' בשידורי התעמולה של הליכוד, "הליכוד טי-וי", שלעג לכוויות פניו. "פשוט התהפכה לי הבטן", אמרה. "לליכוד אין שום דבר קדוש, אין שום דבר שאי אפשר לגעת בו. זה היה הרגע הכי נמוך במערכת הבחירות הזאת".

הפעילה החברתית מירב כהן, המועמדת במספר 17 ברשימת כחול לבן, אמרה באירוע כי מפלגתה לא תשב נתניהו כי הוא "פסול בגלל מצבו המשפטי". זאת, על רקע פרסום ההקלטות של גנץ בחדשות 13, שבהן הוא נשמע כשהוא לא שולל ישיבה עם ראש הממשלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מירב כהן מועמדת במפלגת כחול לבן באירוע שבתרבות בחדרה ב-23 במרץ 2019. שלומי גבאי
לא תשב עם נתניהו, המפלגות הערביות ואיחוד מפלגות הימין. כהן/שלומי גבאי

כהן הוסיפה כי "אם גנץ ירכיב את הממשלה הבאה, הרבה גורמים שהיום הולכים עם נתניהו יעמדו בתור להצטרף אלינו. פער של חמישה מנדטים מהליכוד יאפשר לנו להרכיב את הממשלה". עוד אמרה בהתייחסות לשותפים הקואליציוניים האפשריים כי "יש לנו קושי עם המפלגות הערביות" וכי "גם עם בן גביר לא נשב. סמוטריץ' ובן גביר שמארגנים את מצעד הבהמות בזמן מצעד הגאווה בירושלים, לשבת איתם זה הזוי".

באירוע דיבר גם עו"ד ציון אמיר, המייצג את מפקד חיל הים לשעבר אליעזר (צ'ייני) מרום בפרשת הצוללות (תיק 3000) ומתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין. עו"ד אמיר אמר כי הוא "סומך על מנדלבליט ועל מערכת האכיפה" ולדבריו ההתלבטות שלו לקחה זמן לפני שקיבל את החלטתו מאחר שהכול סבוך מאוד. "ההתקפות על מנדלבליט מימין ומשמאל הן מסוכנות", הוסיף. בנוסף לכך, עו"ד אמיר התייחס לעתידו המקצועי ואמר: "אני מבטיח לעצמי שיבוא יום ואכנס לפוליטיקה".

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אמר באירוע שבתרבות בבאקה אל-גרבייה כי "אין דבר שאיראן רוצה יותר מאשר את ביבי בשלטון מדינת ישראל". לדבריו, "פרצו לגנץ לא כי רצו את גנץ, אלא כדי לפגוע בו כי הם מאוד פוחדים שגנץ והחבורה שאיתו הם מי שינהלו את מדינת ישראל". אולמרט האשים את נתניהו בהדלפת המידע על הפריצה לטלפון הנייד של יו"ר כחול לבן.

"מזכיר שנתניהו הדליף מישיבות הקבינט במבצע צוק איתן. כך שהדלפות של דברים רגישים זו הפרקטיקה של המנהיגות בראשותו", טען אולמרט והוסיף כי "נתניהו רע לבטחון ישראל ולבטחון כל תושבי מדינת ישראל. הוא ראש ממשלה רופס בכל מה שקשור לבטחון. גנץ יכול להיות ראש לאין ערוך טוב יותר מנתניהו".

מחוץ לאולם עמדו מפגינים שקראו "אולמרט לא רצוי, אולמרט רוצח", והחזיקו שלטים עליהם נכתב "אתם לא רצויים בינינו". רם בן ברק, המועמד ברשימת כחול לבן, השתתף גם הוא באירוע ונקלע לשיח עם המפגין אסעד דקה, אחיו של המחבל וליד דקה, מבלי שאחד ידע מי השני. "אנחנו לא יכולים לשמוע על תרבות ממושחת", אמר דקה בתגובה להגעתו של אולמרט.

רם בן ברק ואחיו של המחבל וליד דקה מחוץ לאולם בו התקיימה שבתרבות בבאקה אל-גרבייה, 23 במרץ 2019. צילום מסך
רם בן ברק בבאקה אל-גרבייה, היום/צילום מסך

המשנה לראש המוסד לשעבר, רם בן ברק, אמר באירוע כי הפריצה לטלפון הנייד של גנץ היא "עבירת ביטחון מאוד גדולה". לדבריו, "האויב לא צריך לדעת מה אנחנו יודעים, או לא יודעים עליו. אולי לצנזורה לא הייתה בעיה עם זה, אבל עובדה שהמותקף תודרך לא לדבר על זה". בן ברק התייחס למצב האוכלוסייה הערבית בישראל וקרא לממשלה לקחת אחריות בנושא. "משתוללת אלימות מטורפת בחברה הערבית שפוגעת בעסקים ובביטחון האישי. המדינה צריכה לקחת על זה אחריות, במקום זה הזניחו את הביטחון האישי הזנחה פושעת", הוסיף.

יו"ר חד"ש-תע"ל, איימן עודה, היה אמור להשתתף אף הוא, אבל בשבוע האחרון הופעלו עליו לחצים כבדים שלא לשבת בפאנל אחד עם "רוצחים ציוניים", והוא ביטל את הופעתו. "אלה רוצחים של העם שלנו", אמרו המפגינים בחוץ, "אנחנו פלסטינים ואלה פושעים שרצחו את האחים שלנו".

(עדכון ראשון: 12:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully