וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה טיל": שידורי הליכוד לעגו בחיקוי למראהו של אמנון אברמוביץ'

22.3.2019 / 9:21

במסגרת שידורי "הליכוד טי.וי" אירח אלירז שדה חקיין של הפרשן הפוליטי ושאל אותו על חקירות נתניהו ויחסו כלפי ראש הממשלה. השחקן בדמותו של אברמוביץ' שאל לגבי מראהו ואמר שיצביע לבעלי "אג'נדה שמאלנית אנטי-ביבי". שדה התנצל: "בתום לב לא התייחסנו לנראותו של אמנון"

צילום: ליכוד TV

סערה נוספת בשידורי התעמולה של "הליכוד טי.וי" אחרי שאמש (חמישי) הופיע אצל אלירז שדה החקיין יוסי וידר בחיקוי לעיתונאי אמנון אברמוביץ'. בראיון שאל שדה את הפרשן הפוליטי של חדשות 12 שאלות בנושא חקירות נתניהו, יחסו כלפי ראש הממשלה ודעתו הפוליטית.

"אני נראה טוב?", שאל החקיין בדמותו של אברמוביץ' את המנחה. בתגובה ענה לו שדה: "אתה נראה טיל כמו תמיד אמנון". כנשאל למי יצביע בבחירות לכנסת, הגיב השחקן: "כמובן ליאיר ובני. כל מי שיש לו אג'נדה שמאלנית אנטי-ביבי, יש לו את הקול שלי".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
ה"משעממת" מקריית שמונה לאבי גבאי: "משתמש בי כדי להוציא את השד העדתי"
"ביזוי שיטתי של הציבור הערבי": הנימוקים לפסילת מיכאל בן ארי
ברקע הגילויים בפרשת הצוללות: גנץ מתחזק - אך היתרון עדיין בגוש הימין

הליכוד טי.וי בחיקוי לאמנון אברמוביץ'. צילום מסך
"נראה טיל". שידורי "הליכוד טי.וי", אמש/צילום מסך

שדה, המנחה הראשי של "הליכוד טי.וי", פרסם התנצלות בחשבון האינסטגרם שלו בעקבות התגובות לאחר השידור. "כשצילמנו את המערכון לא עלתה בדעתנו המחשבה שכך זה יפורש וייתכן שטעינו בלשוננו", כתב. "חשוב לי לציין שכנראה ובתום לב לא התייחסנו לנראותו הספציפית של אמנון בקיום המערכון, כי אנחנו רואים באמנון מיליון ערכים שונים שמרכיבים את דמותו כפרסונה בכירה בתקשורת הישראלית".

"אמנון אברמוביץ' היה, הינו ותמיד יהיה גיבור ישראל בעיניי ובעיני כל עם ישראל. בהזדמנות זאת אבקש סליחה על אי ההבנה והפגיעה אם נגרמה", הוסיף שדה.

עוד באותו נושא

"שמאל זה מסוכן": סרטון הליכוד נגד גנץ - על רקע בית קברות צבאי

לכתבה המלאה
אמנון אברמוביץ' בראיון לוואלה!טוק 7 בנובמבר 2017. ראובן קסטרו
אברמוביץ'/ראובן קסטרו

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי תקף בחשבון הטוויטר שלו את שידורי התעמולה של הליכוד אמש. "אחרי שפגע במשפחות שכולות כשעירב את קברי הבנים בקמפיין ציני, הערב ערוץ הבית שלו לועג לפציעה של אברמוביץ', מגיבורי מלחמת יום הכיפורים, שנכווה מטנק בוער וקיבל צל"ש הרמטכ"ל על דבקות במשימה", דברי גבאי. "אין תחתית שנתניהו לא יפגוש ואין אדם שבו לא יפגע במסע להציל עצמו מכתבי אישום על שוחד והפרת אמונים".

בחודש שעבר שודר במסגרת "הליכוד טי.וי" סרטון שתוקף את ראש מפלגת כחול לבן בני גנץ ונכתב כי "גנץ זה שמאל, ושמאל זה מסוכן" על רקע צילומי בית קברות צבאי. הסרטון עורר סערה נרחבת ותגובות זועמות מצד משפחות שכולות. בעקבות זאת, הורה ראש הממשלה בנימין נתניהו למחוק את השידור ולתחקר את האירוע, שאותו הגדיר כ"תקלה מצערת" ו"טעות עריכה".

יו"ר אגודת הסופרים העברים, צביקה ניר מסר כי "ביזוי הפציעה של העיתונאי אמנון אברמוביץ' הוא תמרור אזהרה מפני מלחמת אחים". ניר, ששכל את אחיו הצעיר במלחמת יום הכיפורים בה נפצע אברמוביץ', ומוביל את סופרי ישראל ומשורריה במאבקים בשנים האחרונות בנושאי תרבותיים וערכיים, מזהיר שהמשך הפגיעות בתרבות, במערכת המשפט, ההדתה במערכת החינוך ועכשיו הפגיעות חסרות הבושה במשפחות שכולות ונפגעי המלחמות מרחיבות ומעמיקות את הקרעים בעם שסופם עלול להיות מלחמת אחים. "אני שומע את המושג הזה של מלחמת אחים יותר ויותר במפגשים השונים בהם אני משתתף. ציבור ישראלי גדול עומד בפני התפוצצות".

ניר דחה את התנצלותו של אלירז שדה על המערכון הנלעג, וקרא לו להסיק מסקנות ולהתפטר מתפקידו. "הסליחה היא מהפה אל החוץ. הפגיעה היא לא רק באמנון אברמוביץ', אלא בציבור שלם של לוחמים שנפלו או נפצעו במערכות ישראל ובני משפחותיהם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully