וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אליפות הסטירות ברוסיה הסתיימה בנוקאאוט ואובדן הכרה

צפו: האיש הכי קשוח שמנצח בתחרות הכי קשוחה עם מהלומה מהדהדת. וגם: העונש למורה ששכב עם המתעמלת, והשופט מהסרטון הוויראלי שזעזע את ארה"ב טוען שהרסו את חייו

מתוך טוויטר

אליפות סטירות ברוסיה הסתיימה בנוקאאוט

אליפות הסטירות היא אחד הדברים הקשוחים ביותר שיש, אבל המנצח בתחרות בקראסנויראסק ברוסיה - ואסילי קאמטוצקי, שמכונה "פלמן", נראה קשוח במיוחד, אחרי שהלם ביריביו בזה אחר זה והותיר אותם שבורים והמומים בדרך כלל כבר במכה הראשונה, חלקם אף איבדו את ההכרה. הפרס למנצח: 30 אלף רובל, שהם כ-400 יורו.

התחרות המלאה

השופט מהשערורייה הגזענית תובע: הפכתם אותי למוקצה

שופט ההיאבקות מארה"ב שספג ביקורת פומבית בסרטון שהפך ויראלי תובע את התאחדות היאבקות של בתי הספר בניו ג'רזי ב-100 אלף דולר על פגיעה בתדמיתו. השופט, אלן מלוני, הורה למתאבק אנדרו ג'ונסון לחתוך את הרסטות שלו לפני אחד הקרבות. ג'ונסון נראה מושפל ובכה לעיני המצלמות, ולאחר מכן הסרטון זכה לתהודה רבה ובעקבותיו השופט הואשם בגזענות, ונטען שעשה זאת רק בגלל שהמתאבק שחור ולכן הרשה לעצמו להתעמר בו. השופט הושעה ומאז לא הוזמן לנהל אף קרב, אך טען שהוא למעשה רק מילא את החוקים, ושלפני כן דרש מג'ונסון לכסות את השיער שמפריע, אבל הוא לא מצא דרך. אחרי שנאמר לו שייפסל, לא נותרה ברירה אלא לגזור לו את השיער. השופט, כאמור, טוען לפגיעה בתדמיתו ובעיסוקו, ולכן תובע את השעייתו, שנעשתה בצורה לא הוגנת ולא חוקית רק כדי לספק את רדיפת הדם של הציבור.

מאמן ההתעמלות ששכב עם מתעמלת ספג רק קנס

מאמן התעמלות באוניברסיטת מישיגן, סקוט וטיר בן ה-39, נתפס באוקטובר שנה שעברה כשהוא מקיים יחסי מין עם אחת התלמידות שלו, סידני טאונסנד בת ה-18, ברכב שלו בחניון של האוניברסיטה. הוא נעצר, ושבוע לאחר מכן התפטר, בעוד פרשה שעוררה סערה בארה"ב, גם לנוכח העובדה שוטיר עצמו היה מתעמל מבטיח בצעירותו, וגם בגלל שכיום הוא נשוי עם שלושה ילדים. אומנם היא לא קטינה, אך מדובר ביחסי מין אסורים לאור העובדה שלמורים אסור לקיים יחסים עם תלמידים. העונש המקסימלי הוא 90 ימים בכלא, אך כעת מתברר שהוא רק ספג קנס, ולא ייכלא.

מאמן התעמלות ששכב עם תלמידה. צילום מסך
בתמונה: המאמן עם אשתו, ומימין המתעמלת/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully