וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שחונה כחול לבן - עלול להיגרר לימין": גבאי משיק קמפיין

18.3.2019 / 21:36

בכנס בו השתתפו פעילי המפלגה ובכיריה, תקף אבי גבאי את כחול לבן וטען כי "גניבת קולות" למחנה השמאל תביא להשארת נתניהו בשלטון. הוא אף תקף את נתניהו על רקע הגילויים החדשים בפרשת הצוללות: "יש נושא אחד שנתניהו מעורב בו עד צוואר - כל מה שגורם לשחיתות"

צילום: שי מכלוף, עריכה: ליר שפיגלר

21 יום לבחירות, יו"ר העבודה השיק הערב (שלני) יחד עם חברי מפלגתו את קמפיין הבחירות לכנסת ה-21. "מי שחונה בכחול לבן - שלא יתפלא אם יגררו אותו לימין", הצהיר גבאי בניסיון להשיב קולות למפלגתו, שמאז הפריימריז הצליחה להתחזק במעט בסקרים. במהלך דבריו, פנה גבאי בין השאר למצביעי כחול לבן, וטען כי הצבעה לרשימה המאוחדת תביא קולות נוספים לנתניהו.

"כחול לבן התבלבלתם", הצהיר גבאי. "הדרך להחליף את נתניהו היא להביא את הקולות של נתניהו. לא של המחנה שלנו. ככה לא מנצחים את נתניהו. ככה מכניסים לכנסת אנשי ימין בקולות של המחנה שלנו". הוא הוסיף: "אנחנו לא ניתן שיגנבו את קולות המחנה שלנו כדי להקים עוד ממשלה של נתניהו".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
גנץ על פרשת הצוללות: "יש שבר שלא ניתן לאיחוי - נתניהו שיקר"
ליברמן על הפריצה לנייד של גנץ: לנתניהו יש עניין לברוח לטלפונים

השקת קמפיין מפלגת העבודה, גני התערוכה, תל אביב 18 במרץ 2019. ראובן קסטרו
"עלולים להיגרר לימין". העבודה, הערב/ראובן קסטרו

בהמשך דבריו, גבאי תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע למדיניותו, וכן על רקע הפרטים החדשים שנחשפו בנוגע לפרשת הצוללות. "יש נושא אחד שבו נתניהו יוזם ומעורב עד צוואר - בכל מה שגורם לשחיתות", טען. "כך בשוד הגז שבו נתניהו פיטר רגולטורים, שינה חוקים ונתן עשרות מיליארדים מכיסנו לחברים שלו מקיסריה. וכך גם בשוד הצוללות. שבה הוא מכר את הכיס ואת הביטחון שלנו". הוא אף טען כי חוסר היוזמה של נתניהו מסכן את ישראל בזירות שונות, בהן גם הזירה ביטחונית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
השקת קמפיין מפלגת העבודה, גני התערוכה, תל אביב 18 במרץ 2019. ראובן קסטרו
"נילחם ולא ניתן שנתניהו יקים עוד ממשלה", גבאי/ראובן קסטרו

"אנחנו נילחם ולא ניתן שנתניהו יקים עוד ממשלה בקולות של המחנה שלנו", הצהיר גבאי. "כחול לבן אנשים ראויים. אבל הם בעצמם מצהירים שהם מפלגת ימין. כשבוגי יעלון קורא למפלגה שלהם הבית של מצביעי הימין. כשיאיר לפיד אומר שהם הליכוד של פעם. כשהם מדברים על יישוב מיליון מתנחלים מחוץ לגושים, על סיפוח חלק משטחי C, כשהם מגמגמים בכל נושא של זכויות ושוויון. כשהם אומרים את זה - מחובתנו לומר את זה לציבור".

"אנחנו מפלגה רצינית, מפלגה עם היסטוריה, עם דרך ברורה", הוסיף גבאי. "דרך של ביטחון, דרך של צדק, דרך של שוויון. דרך של יוזמה ושל חתירה לשלום. הדרך שלנו הפוכה מזו של הליכוד".

השקת קמפיין מפלגת העבודה, גני התערוכה, תל אביב 18 במרץ 2019. ראובן קסטרו
השקת קמפיין העבודה, הערב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully