וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דייסון צריכה לפחד? בדקנו את השואב אבק הפופולרי "ג'ימי'"

17.3.2019 / 7:30

האם לורד דייסון צריך לפחד? דייסון המציאה את קטגוריית השואבי אבק האלחוטיים וזכתה לפופולריות רבה. אלא שעם הפופולריות, באו גם הסינים שרצו להצטרף לחגיגה ונראה שהם עושים זאת בהצלחה רבה. עמית סלונים בילה עם השואב אבק ג'ימי וחזר עם מסקנות

שואב אבק ג׳ימי. עמית סלונים, מערכת וואלה!
אין קשר לשיאומי ועדיין עושה את העבודה בהצטיינות. (צילום: עמית סלונים)/מערכת וואלה!, עמית סלונים

"לא כל אדם מוצא את אושרו בחיים, ואם הוא מוצא - זה בטח של מישהו אחר". כך מתחיל האפוס הסנדרסוני של "המגפיים של ברוך", שמזכיר לנו שיש דברים חומריים שניתן לקנות בנקל, בעוד דברים אחרים, כמו אושר, שקט נפשי ואהבה (וכן, מגפיים) קשה יותר לקנות במכולת. האדם המודרני, שיכול לרכוש כמעט כל מוצר גשמי בלחיצת כפתור, מתקשה להתרגש לרוב מעוד מוצר בעל טכנולוגיה משועתקת מתוצרת סין - אך לפעמים, וזה קורה לעתים רחוקות - האדם מתאהב לו במכונת הפלסטיק, קורא לה בשם חיבה, ומבקש לחלוק איתה את החיים. סיפורו של שואב האבק ג'ימי הוא בדיוק סיפור שכזה.

להרבה ישראלים יש בבית את שואב האבק הסיני ג'ימי, או ליתר דיוק את הדגם הבסיסי JV51 - שמשווק (בטעות) בעולם כשואב האבק הלואו-קוסט של חברת שיאומי, למרות שככל הנראה אין לו שום קשר לחברת הענק - לא שזה משנה. בשורה התחתונה: יש הרבה "ג'ימי" בישראל. מי שכבר רכש את המכשיר, הספיק להתאהב בו ובעיקר מהתכונה הכי בולטת שלו: הוא עולה שליש מחיר מאשר דייסון. מעריצי הדייסון, שכבר השכיבו אלפי שקלים על שואב האבק המתקדם שלהם, מבטלים בבוז את המתחרה הזול, ובטוחים שהוא לא יכול לעשות את העבודה. בלית ברירה, יצאתי לבדוק את השואב החדש-ישן הזה ששוטף את השוק הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully