וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזהרו: עוד ועוד ילדים מתמכרים ל"אתגר הקרוסלה" המסוכן שעלול לגרום לשבץ מוחי

18.3.2019 / 0:32

מספר הדיווחים על ילדים שנפצעו ב"אתגר הקרוסלה" גדל בחודשים האחרונים והורים מודאגים שהמצב רק יחמיר. במקרה שאירע בספטמבר האחרון ילד בן 11 אושפז בבית החולים עם חשש לשבץ

Youtube

"אתגר הקרוסלה" המסוכן ממשיך לסחוף אחריו בני נוער ברחבי העולם (ובפרט אנגליה), כשהחודש דווח על מקרה של ילד נוסף שנפצע כשנענה לאתגר, חודשים ספורים אחרי שילד אחר שלקח על עצמו את האתגר כמעט חטף שבץ. בתי הספר במנצ'סטר התבקשו להזהיר את התלמידים מפני התופעה ההולכת וגדלה.

האתגר הויראלי הפך את הקרוסלות הוותיקות שבגני השעשועים למתקן ממונע: המשתתף באתגר מתבקש לשבת במרכז הקרוסלה, שמסתובבת במהירות גבוהה בעזרת גלגל אופנוע ששכוב על הרצפה. מהירות הסיבוב כה עוצמתית שהנוסע בקרוסלה עלול לסבול מפציעות קשות האופייניות לטייסים או אסטרונאוטים שעברו תמרונים בכוחות G גבוהים - וכן, אפילו לגרום לשבץ מוחי.

בספטמבר שנה שעברה ילד בן 11 בשם טיילר ברום סבל מנזק מוחי בעקבות השתתפותו באתגר הויראלי. כמו רבים אחרים, הוא אינו היה זה שיזם את האתגר: כששהה בפארק ציבורי עם חבר, נערים גדולים ממנו פנו אליו והציעו לו לקחת חלק באתגר. טיילר, תושב נוטינגהמשייר, איבד את הכרתו ופונה לבית החולים עם חשש לשבץ. הוא סבל מנזק מוחי, ראייה מטושטשת וחבלות נוספות שנגרמו בגופו.

טיילר ברום בן ה-11 נפצע באתגר הקרוסלה המסוכן. Lincolnshire Live/BPM Media, צילום מסך
טיילר בן ה-11 נפצע באתגר הקרוסלה/צילום מסך, Lincolnshire Live/BPM Media

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

צפו: זו הסיבה המפחידה והכואבת בגללה אסור לכם להתגלש יחד עם הילד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully