וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים שווים שאפשר לעשות עם התמונות מהסמארטפון שלכם

בשיתוף וואלה!פרינט, בשיתוף וואלה! פרינט

18.3.2019 / 8:20

יש לכם מאות תמונות בסמארטפון אבל אתם לא באמת משתמשים בהן. עכשיו, עם וואלה!פרינט, אתם יכולים בכמה קליקים לייצר לעצמכם אלבום בעיצוב אישי, ספר מתכונים, לוח שנה עם תמונות יקיריכם ועוד. הנה כמה דרכים שיהפכו את הרגעים החשובים שלכם למתנה מפתיעה או פריט מהמם

זוג מצטלם על רקע מגדל אייפל, פריז. ShutterStock
הזיכרונות שלנו "מעלים אבק" בסמארטפון ואנחנו לא מספיק נהנים מהם? ובכן, עכשיו אפשר/ShutterStock

הסמארטפון שלנו הוא אלבום התמונות והסרטונים הפרטי שלנו ומדי יום נוספים לו עוד ועוד אימג'ים וקליפים. אנחנו חיים בעידן שבו מצלמים ה-כול בעזרת הנייד, מתמונות בחופשה ועד מסמכים חשובים. זה כיף, זה נוח, אבל בעיקר הופך את האחסון בסמארטפון למן ארכיון נשכח. הזיכרונות שלנו "מעלים אבק" בסמארטפון ואנחנו לא מספיק נהנים מהם. ובכן, עכשיו אפשר. איך? בקלות. כל מה שצריך זה להיכנס לוואלה!פרינט ובכמה קליקים פשוטים להפוך את התמונות שבסמארטפון למוחשיות, במגוון עיצובים יפהפיים בבחירה אישית.

איך זה עובד?

זה קל, נוח, פשוט, אפשר לעצב מכל מקום ובכל זמן אלבום תמונות במגוון סגנונות או תמונה אחת לתלייה על הקיר ואפילו לא צריך להוריד תוכנה לשם כך. מעלים תמונות לוואלה!פרינט, בוחרים את העיצוב וסדר התמונות והמערכת תעשה עבורכם את כל העבודה. אגב, יש גם מנגנון חדשני שישפר אוטומטית פגמים של צבע וטשטוש וישדרג לכם כל תמונה שתבחרו. זהו. מאשרים ומקבלים את ההזמנה באחת ממבחר שיטות המשלוח הנוחות.

הנה כמה דרכים שיהפכו את הרגעים החשובים שלכם למתנה או פריט מהמם, וינציחו את התמונות שלכם בדרך מיוחדת.

הגדה של פסח

חג החירות מתקרב וזה הזמן להשתחרר קצת ולספק למשפחה או לחברים הגדה בסגנון קצת יותר חופשי. דמיינו לרגע שולחן סדר חגיגי, מפה לבנה, סרוויס מהודר, יין שנמזג לכוסות ומצות מכוסות. כולם מתיישבים, פותחים את ההגדה שעליה תמונה משפחתית ומגלים שליד "קדש" יש תמונה של סבא מרים כוס יין וליד "רחצה" תמונה מעוצבת של המקלחת הראשונה של הנכד הטרי. תהיו בטוחים שכולם ידפדפו מיד קדימה לראות של מי התמונות שלצד "חכם", "רשע", "תם" ו"שאינו יודע לשאול". אגב, יש גם אפשרות להגדה מאוירת או מצוירת, עם אפשרות לבחירת כיתובים שונים, סוג כריכה וגודל כיתוב.

עצבו את ההגדה שלכם

הגדה של פסח, וואלה! פרינט. וואלה!פרינט,
מי הרשע ומי החכם בהגדה שלכם?/וואלה!פרינט

לוח שנה

אתם מנהלים חברה? היה נחמד לחלק לעובדים לוח שבכל חודש בו תמונות הומוריסטיות מנופש החברה שלכם בקיץ. רוצים להפתיע את ההורים עם מתנה קטנה ונחמדה? צרו להם לוח שנה עם תמונות ישנות שלהם לצד תמונות עדכניות. למשרד, לבית, מתנה או שי ללקוחות - לוח שנה הוא פריט שימושי שמכניס קצת צבע ועניין אם הופכים אותו לכזה.

עצבו את לוח השנה שלכם

לוח שנה של וואלה! פרינט. וואלה! פרינט,
כל חודש והתמונה שלו/וואלה! פרינט

אלבום טיול

בפעם, מזמן, היו הולכים לחנות צילום כדי לפתח את התמונות ולסדר אותם באלבום. היום אנחנו משתפים באינסטגרם ובפייסבוק את התמונות שלנו אונליין תוך כדי הטיול וכו-לם רואים מה אנחנו עושים ויודעים איך והיכן אנחנו מבלים. אבל כשנגמרת החופשה הזיכרונות מתחילים לדהות ולמרות שהכול זמין בסמארטפון אנחנו פשוט שוכחים מזה. יש קסם גדול בשליפת אלבום בעיצוב אישי מבין מגוון רחב של עיצובים, מקום אחד שבו מרוכז ההיילייט של הטיול.

עצבו את האלבום שלכם

ספר מתכונים

הנה הזדמנות לקבץ למקום אחד את כל אותם פתקים שבהם כתבתם את כל המתכונים של סבתא, לשבץ פה ושם כמה תמונות של המאכלים או של סבתא עומדת עם סינר ומבשלת ולחלק לבני המשפחה, כדי שכולם יוכלו לבשל. חגגתם יום הולדת או אירוע משפחתי? הפתיעו את האורחים עם ספר מתכונים למאכלים שהם הרגע החמיאו לכם עליהם.

עצבו את ספר המתכונים שלכם

ספר מתכונים של וואלה!פרינט. וואלה!פרינט,
להנציח את המתכונים המנצחים של סבתא/וואלה!פרינט

אלבום אלטרנטיבי לחתונה

כן, כמובן שיש את האלבום ה"רשמי" שכולם ירצו לראות, אבל אתם יכולים ליצור עוד אלבום, אחר, כזה שיראה את הצדדים הפחות מכופתרים של האירוע, שיהיו בו תמונות של החבר'ה או כל מיני רגעים קטנים ואינטימיים שנותנים לחגיגה נופך אחר. אתם יכולים ליצור אלבום בסגנון רומנטי או היפסטרי, לשבץ את התמונות שהכי מרגשות או מצחיקות אתכם וליהנות מאלבום חתונה "אלטרנטיבי", אישי ומיוחד. רוצים לפרגן לעצמכם בעוד מזכרת יפה מהאירוע? בכמה קליקים אתם יכולים ליצור לוח קנבס עם תמונה או כמה תמונות, במידה שמתאימה לכם ולתלות בבית.

עצבו את אלבום החתונה שלכם

אלבום תמונות של וואלה! פרינט. וואלה! פרינט,
יש אלבום "רשמי" ויש אלבום אלטרנטיבי לחתונה שלכם/וואלה! פרינט
בשיתוף וואלה!פרינט, בשיתוף וואלה! פרינט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully