וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוואנביז בהיסטריה: הספייס גירלז עובדות על אלבום חדש?

27.2.2019 / 14:19

אמה בנטון, בייבי ספייס לנצח, משחררת היום סינגל ראשון מזה 12 שנים וחושפת בריאיון שהספייס גירלז צפויות לעבוד על אלבום חדש במהלך מסע ההופעות שלהן שיצא לדרך במאי הקרוב. איף יו וואנבי מיי לאבר, יו גוטה מייק אה ניו אלבום!

צילום מסך

מאז הודיעו ארבעת חברות להקת הבנות המצליחה בעולם, "הספייס גירלז", על מסע ההופעות הכה מתבקש שלהן בקיץ הקרוב, הן נעלמו לנו לחלוטין מהרדאר. מל בי, הלא היא סקרי ספייס, רמזה בתכניתו של ג'ונתן רוס שהבנות עוד לא אמרו את מילתן האחרונה בנוגע לאיחוד הקרוב, אולם מאז לא שמענו מהן פיפס. למעשה, היחידה שסיפקה לנו קצת ספייס בחודשים האחרונים היא דווקא ויקטוריה בקהאם, זו שסירבה לקחת חלק באיחוד הקרוב, כשסיפרה בפומבי שהיא הולכת לקחת את הילדים שלה לראות את המופע של חברותיה ואפילו הזמינה להקת דראג של הספייס גירלז למסיבת האפטר פרטי של תצוגת האופנה שלה. פתאום היום, בלי ממש הכנה מוקדמת, הצלע הצעירה בלהקה אמה בנטון שחררה סינגל חדש וראשון מזה 12 שנים והייתה לראשונה שרכבה על באזז האיחוד כדי לעשות קצת כסף מהצד (גם מל סי בונה על זה). כמובן שבתקשורת מיהרו לנצל את חזרתה של הבייבי לעולם המוזיקה כדי לשאול אותה את מה שבאמת מעסיק את כולנו - מתי והאם בכלל נזכה למוזיקה חדשה מהספייס גירלז? בנטון לא נעלבה וסיפקה תשובה מאוד מעניינת. קחו אוויר כי אתם הולכים לצרוח מהתרגשות.

הספייס גירלז מתאחדות. The Sun, אתר רשמי
הספייס גירלז מתכננות לנו אלבום חדש?/אתר רשמי, The Sun

אחרי תקופה ארוכה של הכחשות, בנטון בת ה-43 סיפרה בריאיון ל"דיילי מייל" שאלבום חדש של הספייס גירלז היא לגמרי אופציה שנשקלת כרגע. לדבריה, הבנות צפויות לעבוד על מוזיקה חדשה במהלך מסע ההופעות שיפתח ב-24 במאי - או לאחר שיסתיים ב-15 ביוני. "לא התחלנו לכתוב או משהו כזה ואם זה יקרה, זה יקרה באופן טבעי אז עוד נראה", היא השיבה, "אולי במהלך או אחרי מסע ההופעות, אני חושבת. במיוחד אצלנו הבנות, אנחנו אוהבות לזרום תוך כדי תנועה, זה נותן לנו אדרנלין. אנחנו תמיד שואלות 'מה הדבר הבא?' אז אלבום חדש של הספייס גירלז עוד יכול לקרות. מי יודע?". אז נכון, אין לנו תשובה חד משמעית בנושא, אולם אם נשפוט לפי הניסיון שלנו עם הבנות וההתעקשות שלהן לשמור הכל ב"שושו" - הן עוד צפויות להפתיע.

עוד בנושא:
רגע לפני האיחוד, איזה ספייס גירל אתם הכי אוהבים?
כמה ירוויחו הספייס גירלז על האיחוד?
זה רשמי: הספייס גירלז יוצאות למסע הופעות הקיץ - בלי ויקטוריה בקהאם

עוד באותו נושא

הישראלים מתנפלים על כרטיסים לספייס גירלז: "טירוף יותר גדול מקולדפליי"

לכתבה המלאה
הספייס גירלז. צילום מסך
ספייס אפ יור לייף! הבנות חוזרות בהרכב חסר/צילום מסך
הספייס גירלז בהופעה בטקס פרסי הבריט, לונדון, פברואר 1997. GettyImages
כך הן נראו אז/GettyImages

רגע לפני שבנטון עברה לדבר על הסינגל החדש שלה, "Baby please don't stop" שמלווה באלבום שרובו קאברים, היא נשאלה על החלטתה של הגברת פוש בקהאם לשבת בקהל - ועל האפשרות שזו תתחרט ותעלה ברגע האחרון על הבמה לביצוע הדרן של Wannabe, בו היא גם ככה לא משמיעה מילה. "זה לא הולך לקרות", בייבי ניפצה לנו את החלום, "מהיום הראשון היא אמרה לנו 'אני כאן כדי לתמוך בכן בנות' ואנחנו מאוד מעריכות אותה על זה. היא רוצה לבוא לראות את ההופעה עם הארפר (בתה הקטנה) ואני מאוד מתרגשת מזה".

אמה בנטון. אתר רשמי
אמה בנטון משיקה אלבום חדש, ראשון מזה 13 שנה/אתר רשמי

הסינגל החדש של בייבי ספייס:

ומה הסיכוי להופעה בישראל?

בנובמבר האחרון הבנות הכריזו על מסע הופעות שייערך הפעם רק בבריטניה. הן התחילו עם 6 הופעות ולאור ההתנפלות על הכרטיסים פתחו עוד 7 הופעות, כולל אחת באירלנד. אם תרצו, כרטיסים בודדים במחירים מופקעים תוכלו עדיין למצוא באתרי מכירות הכרטיסים, אך אם לא תספיקו לחסוך עד אז - זה עוד לא לגמרי אבוד בשבילכם. הבנות כבר רמזו על אפשרות להופיע גם מחוץ לבריטניה, בתקווה גם בישראל, ב-2020 - ומנהלן, סיימון פולר, רמז שלבנות יש עוד כמה תכנית על הפרק כמו סרט אנימציה באורך מלא.

הבנות בכוונה לא מיהרו להכריז על סיבוב הופעות עולמי, אחרי שבקודם הן הבטיחו להופיע באוסטרליה, אסיה, דרום אמריקה ואפריקה וביטלו בשנייה האחרונה. הפעם הן רצו לבדוק את השטח ולראות האם בכלל יש דרישה להופעה של הלהקה בהרכב חסר - ובנטון מודה שזה עלה על כל ציפיותיהן. "בבוקר בו הכרטיסים יצאו למכירה, ג'ייד (בן הזוג שלה מזה עשרים שנה) ואני אמרנו 'קדימה, תבדוק, אולי נצטרך לקנות כמה כרטיסים רק למקרה הצורך?' אבל זה היה פשוט מדהים כמה מהר נמכרו הכרטיסים ועוד לאצטדיונים!".

ספייס גירלז. אינסטגרם, צילום מסך
תמונת האיחוד האחרונה של חמשת הבנות לפני שויקטוריה נפרדה מהן סופית/צילום מסך, אינסטגרם

הבנות חוזרות לאצטדיון וומבלי. זו הייתה ההופעה האחרונה שלהן משם ב-98:

לבנטון יש שני בנים, טייט בן ה-7 ובאו בן ה-11. היא מספרת שאחת הסיבות שדחפו אותה לומר "כן" לאיחוד הקרוב, מלבד ממטרי הכסף שירדו עליה, היא ההזדמנות להראות לבנים שלה שאמא שלהם הייתה פעם כוכבת פופ נערצת, "באופן אישי, רציתי להופיע עם הבנות בשביל הילדים שלי. אני רוצה שהם יראו אותי על הבמה מופיעה לצד הבנות. שיבינו מה זה אומר שאמא שלהם הייתה פעם ספייס גירל". לארבע בנות הלהקה לקח זמן לתת את ה"כן" הסופי לאיחוד הקרוב. ב-2016, כשציינו 20 שנים ללהקה, הרביעייה כמעט חתמה על חוזה הופעות וברגע האחרון זו הייתה מל סי, ספורטי ספייס, שחטפה רגליים קרות. אלה כעסו עליה והחליטו להופיע בלעדיה, אבל ברגע שג'ינג'ר ספייס, ג'רי הורנר, נכנסה להיריון - כל האיחוד בוטל. הבנות נותרו בכסאח עד פברואר שנה שעברה, אז התאחדו כל החמש לארוחה וסלפי בביתה של ג'רי. מל בי סיפרה בספרה "Brutally Honest" שגם אחרי האיחוד הזה הבנות רבו, ככל הנראה בגלל ההחלטה של ויקטוריה שוב לשמור מהן מרחק - וכן גם כעסו על מנהלן שלא דחף אותה מספיק לזה. בנטון נשאלה האם הצעדים הזהירים באיחוד הנוכחי נובעים מהחשש שהבנות יריבו שוב והיא הכחישה: "אנחנו רביעייה חזקה עכשיו. אנחנו מאוד שונות אבל מאוד מבינות ומכבדות אחת את השנייה. אנחנו אמהות עכשיו. זה אחרת".

ההכרזה על מסע ההופעות:

הספייס גירלז. צילום מסך
מסע ההופעות של הבנות יצא לדרך ב-24 במאי. החזרות יתחילו רק באפריל/צילום מסך

החזרות למסע ההופעות צפויות להתחיל רק באפריל, כשבאותו חודש לחוץ בנטון צפויה להשיק גם את אלבום הסולו החדש שלה שיקרא "My Happy Place". כמו קודמו, "Life in Mono" שיצא ב-2006, גם הוא ברוח הפופ הקלאסי של שנות השישים. האלבום שיושק ב-12 באפריל כולל כמה שיתופי פעולה מעניינים, כמו זה עם רובי ויליאמס ללהיט ההיסטרי של הספייס גירלז "1 Become 2", אותו השניים ביצעו לפני שנתיים בהופעה מיוחדת של רדיו "הארט" בו שידרה בנטון עד דצמבר האחרון, כשהודיעה על פרישה לטובת חזרתה לעולם המוזיקה. עוד באלבום גרסת כיסוי ללהיט של הביטלס "Here Comes the Sun", ביצוע משותף עם הארוס שלה לשיר "You're All I Need to Get By" של מרווין גיי ותמי טרל ושיתוף פעולה עם זוכה "פופ איידול" וויל יאנג לשיר "I Only Want to Be with You" של דאסטי ספרינגפילד. האלבום כולל רק שני שירים חדשים של בנטון, הסינגל החדש "Baby Please Don't Stop" ו-"Too Many Teardrops". להקת הבנות הספייס גירלז מכרו יותר מ-85 מיליון אלבומים בכל העולם. בקריירת הסולו הקצרה שלה, בנטון הניבה שבעה להיטים שהגיעו לעשירייה הפותחת במצעד הלהיטים הבריטי, כולל החידוש ל-"What I am" והלהיט שכולנו יודעים לזמזם גם מתוך שינה, "What Took You So Long".

אמה בנטון עם הלהיט What Took You So Long:

הביצוע של אמה בנטון ורובי ויליאמס ל-2 Become 1:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully