וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שרידיה של העיר האבודה אטלנטיס נמצאים ברמת הגולן?

1.3.2019 / 0:03

החיפושים אחר העיר המיתולוגית אטלנטיס מעסיקים אלפי שנים חוקרים רבים מסביב לעולם, שמתים לשים לתעלומה הזאת סוף. כעת יש מי שבטוח שסתם הרחקנו לכת - ושהעיר האגדית נמצאת בכל כאן, אצלנו בישראל, קרוב לכנרת. יאללה, מי מציע טרמפ לאטלנטיס?

גלגל רפאים ברמת הגולן/Notícias de Israel - Cafetorah.com

מכירים את ההרגשה שאתם מחפשים משהו בטירוף ומגלים שהוא היה כל הזמן הזה מתחת לאף שלכם? ככה הרגשנו כשנחשפנו לתיאוריה המסקרנת לפיה העיר האבודה, האגדית, המיתולוגית והנחשקת אטלנטיס נמצאת פה אצלנו בארץ ישראל - או ליתר דיוק ברמת הגולן, כ-16 קילומטרים מזרחית לחופה הצפוני של הכנרת. האמת שלא ממש חיפשנו אותה - אבל חוקרים בכל העולם דווקא כן - ובעוד יש כמה שמאמינים שהיא נמצאת בכלל באזור ספרד, ב"דיילי אקספרס" דווח כי חוקר התנ"ך ריאן פיטרסון טוען שאת שרידיה ניתן למצוא כאן קרוב לבית. הוא מבסס את דבריו על תיאורו של אפלטון את העיר הקסומה שתואם לטענתו לתיאור המופיע בספר יחזקאל, פרק ל"א.

אטלנטיס תוארה כאי אגדי לראשונה בידי הפילוסוף היווני העתיק אפלטון בסביבות 350 לפנה"ס. נאמר כי האי סבל מאסון טבע קטסטרופלי ושקע לצמיתות מתחת לגלים אי שם בים התיכון או באוקיינוס האטלנטי. לדבריו של פיטרסון, השרידים שזכו לשם "גלגל רפאים" (מעגל אבנים ומונומנט מגליתי עתיק ברמת הגולן) תואמים לסיפורה של אטלנטיס ועולים בקנה אחד עם הסיפורים על יצורים ענקיים אל אנושיים - הידועים כנפילים - שעל פי פרק ו' בספר בראשית היו מלאכים או צאצאי זיווג של בני אלוהים או מלאכים עם בנות אדם.

גלגל רפאים ברמת הגולן. מוזיאון עתיקות הגולן, אתר רשמי
האם גלגל הרפאים הוא שרידיו של העיר אטלנטיס?/אתר רשמי, מוזיאון עתיקות הגולן

עוד בנושא:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully